Novi členovia ADMApixabay.com
StoryEditor

ADMA má nových členov

01.07.2016, 12:13
Do odborných kruhov pribudli NetSuccess a Ecake.

Spolu s nováčikmi bude ADMA mať 15 členov. Novými členmi sú Ecake a NetSuccess, agentúra, ktorá stojí aj za známym projektom konspiratori.sk, ktorý má chrániť inzerentov pred otáznymi webmi a ktorý získal i ocenenie bronzový klinec. 

„Online marketing patrí v rámci reklamného priemyslu medzi najdynamickejšie rastúcu oblasť, čoho dôkazom je aj množstvo novovzniknutých digitálnych agentúr. Veľmi sa tešíme, že sme spomedzi nich dokázali vybrať dvoch nových členov, ktorí potvrdili svoje kvality a pomôžu nám ďalej smerovať a rozvíjať digitálny trh,” uviedol Pavol Kubán, prezident ADMA.

Ecake je digitálna agentúra, ktorá pôsobí na trhu od roku 2011 so zameraním na branding, SEO a sociálne siete. 

„Prijatie do ADMA pre nás predstavuje nový míľnik v napredovaní agentúry, ktorý nám umožní ešte viac zvýšiť kvalitu našich služieb, ako aj smerom von viac prispievať k budovaniu silnej digitálnej ekonomiky na Slovensku. Veríme, že naše skúsenosti a tím ľudí zapálených pre online bude pozitívnym prínosom pre asociáciu. V kombinácii so silným partnerstvom s Google máme k dispozícii najkvalitnejší rámec pre rozvoj našich aktivít,“ komentoval Ladislav Ferenczi, Executive Director.

NetSuccess sa stará o klientov v oblasti digitálneho marketingu deviaty rok, pričom sa zameriava najmä na merateľné výsledky a efektivitu vynaložených prostriedkov.

 „ADMA združuje iba tie najlepšie agentúry v odbore a preto sme radi, že sme sa zaradili do tejto spoločnosti. Tešíme sa, že spolu s ostatnými agentúrami môžeme prispieť k zlepšovaniu a pokroku vo fungovaní digitálneho marketingu, nevynímajúc neustále vzdelávanie, ktoré je v tomto odvetví viac ako žiadané a nutné. Sme plne stotožnení s myšlienkou, že v online marketingu je budúcnosť a preto ju budeme radi budovať aj spolu s ADMA a prinášať tak našim klientom to najlepšie a najmodernejšie, čo je dnes k dispozícii. Z prijatia do ADMA máme veľkú radosť a určite to pôjdeme čoskoro niekam zapiť ,", radostne zhodnotil Ján Urbančík, riaditeľ NetSucces.

01 - Modified: 2024-03-04 08:48:09 - Feat.: - Title: Študenti chcú pracovať v reklame, majú z nej ale obavy. Čakajú plat až do 2-tisíc eur 02 - Modified: 2023-12-11 13:21:38 - Feat.: - Title: Iniciatíva Férového tendra: Férovosť šetrí čas aj peniaze 03 - Modified: 2023-10-09 15:44:26 - Feat.: - Title: Vlado Cintula: Musíme hľadať spôsoby, ako dať klientovi väčšiu pridanú hodnotu 04 - Modified: 2023-04-04 08:19:11 - Feat.: - Title: Najväčšie problémy digitálnych agentúr: Nedostatok ľudí, tendre a hodinové sadzby 05 - Modified: 2022-11-28 07:16:54 - Feat.: - Title: Na online nákupy minú Európania priemerne 340 eur mesačne
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 14:34