StoryEditor

ADMA prijíma nových členov

26.05.2015, 10:32
Pozrite si, kto bude mať o členstvo záujem. Agentúry sa môžu prihlásiť do 8. júna.

Asociácia digitálnych marketingových agentúr sa rozširuje o nových členov. Ako asociácia v tlačovej správe uvádza - nerobí rozdiely, členské miesta sú otvorené digitálnym full-service agentúram, PPC, SEO, mediálnym agentúram a aj online PR agentúram.

Za členstvo asociácia agentúram ponúka účasť na partnerských konferenciách, príležitosť formovať digitálny trh a možnosť využívať komunikačné kanály na vlastnú propagáciu. 

ADMA na Slovensku aktívne funguje od roku 2011. Ako hovorí jeden zo zakladajúcich členov Juraj Sasko z VISIBILITY (na fotografii), za vzor si zobrali obdobnú asociáciu v Čechách - digitalniagentury.cz, čo je podsekcia AKA (Asociácia komunikačných agentúr) a ktorá je na trhu známa disciplinovanosťou jednotlivých členov. U nás ADMA funguje samostatne bez vplyvu KRASu (Klub reklamných agentúr Slovenska). 

Aktivity a ciele majú obe asociácie - ADMA i digitalniagentury.cz podobné. Za zmienku stojí brožúra, ktorú vydala ADMA a v ktorej krok po kroku vysvetľuje, ako má vyzerať ideálny brief od klienta pre digitálne agentúry. AKA, respektíve digitalniagentury.cz, nedávno pripravila niečo podobné - brožúru s názvom Férový tender. Brožúra obsahuje deväť zásad férového tendra, ktorým by sa mali riadiť nielen klienti ale i agentúry.

V súčasnosti má ADMA desať členov. Poslať prihlášku je možné do 8. júna 2015, novým členmi sa stanú vybrané agentúry od 1. júla 2015.

 

Stratégie sa na margo prijímania nových členov do ADMA pýtali vybraných agentúr, či by mali o členstvo záujem. Ide zväčša o agentúry, ktoré o členstvo v minulosti už prejavili záujem.

Anketa:

NetSuccess - ÁNO

"Zvažujeme členstvo v ADMA a v súčasnej dobe aj zhromažďujeme všetky potrebné podklady. Radi by sme medzi členov ADMA patrili aj my. Sme zžití s myšlienkou, že budúcnosť je v online a radi sa pripojíme k asociácii, ktorá je toho istého názoru," Ján Urbančík, riaditeľ NetSuccess.

 

ecake - ÁNO

"Záujem o členstvo v ADMA máme," potvrdil Marek Pajtáš, partner pre ecake.

 

dotcom - NIE

"Nie vôbec o tom neuvažujeme. ADMA nám nemá čo ponúknuť aktuálne a od záujmovo fungujúceho združenia/asociácie majú ďaleko. Vôbec to u nás nie je na programe dňa ani mesiaca či roka," hovorí Roman Beličák, zakladateľ agentúry dotcom.

 

PizzaSEO - ÁNO

"Páčia sa nám výstupy a aj súčasní členovia. Už niekoľko rokov preto zvažujeme členstvo a jediný otáznik sa u nás týka kapacít. Aby sme z členstva dokázali ťažiť a zároveň zmysluplne prispievať, potrebujeme ADMA venovať čas niekoho z našich top ľudí. Ten je vzhľadom na klientské projekty nedostatkovým tovarom. Rozhodnúť sa chceme v najbližších dňoch," povedal Andrej Salner, spolumajiteľ agentúry PizzaSEO a senior konzultant.

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 08:22