Národná súťaž, v ktorej sa rozhodne o najkreatívnejších reklamách na Slovensku, otvorila svoje brány registrácie. Agentúry a prihlasovatelia môžu prihlásiť svoju prácu oddnes do 9.mája 2016 do polnoci.
Aj tento rok budeme svedkami prehliadky najlepších reklám, ktoré vznikli na Slovensku, a ich autorov. Minulý rok dostalo vyše 100 prác shortlist, s najväčším počtom prihlásených prác sa bojovalo v kategórii Interactive & Online.
Tento rok zmena nastala v kategórii Events, ktorá má novú štruktúru s novými podkategóriami. Tie vznikli na základe podnetu zo strany BTL komunikačnej asociácie.
I1 - B2B (...to bussines) event, externé podujatia
I2 - B2C (...to customers) event, externé podujatia
I3 - B2I (...to internal) event, interné podujatia
I4 - Selfpromo event
I5 - Event pre neziskové organizácie a projekty
Zmena tiež nastala v pravidlách hry, ktorými sa chce súťaž priblížiťostatným medzinárodným súťažiam - tento rok môžu byť do súťaže prihlásené práce, ktoré boli vytvorené pre slovenský trh, a to od 15. mája 2015 do 10. júna 2016 (od klinca po klinec). Prihlásené môžu byť aj také práce, ktoré boli zverejnené pred 15. májom 2015 a zároveň ich zverejnenie pokračovalo aj po 15. máji 2015, ak neboli prihlásené do predchádzajúceho ročníka.
Viac informácií o kategóriách a pravidlách súťaže nájdete tu.
Najkreatívnejšie reklamy posledného roka spoznáme počas galavečera Zlatého klinca 2016 v piatok 10. júna o 20.00 hod. v bratislavskom Istropolise.
Zdroj: red.