Otec na jednotku je nová kampaň, ktorú Telekom spustí 1. mája. Okrem Slovenska pôjde v ďalších ôsmich krajinách.
Kampaňou chce Telekom vzdať hold všetkým otcom. A ako inak má pre nich aj pomôcku, ktorá im pomôže byť otcom na jednotku - rodinný balík služieb Magenta 1.
„V každej krajine Európy sú otcovia iní, ale nová kampaň je dôkazom, že to podstatné majú spoločné. Byť dobrým otcom znamená napríklad vedieť sa postarať celej rodine o zábavu. Otec na jednotku navyše vie, ako to urobiť výhodne v rámci rodinného balíka služieb,“ povedal Martin Vidan, hovorca Slovak Telekomu.
Kreatívne nápad uchopila agentúry DDB, u nás ju adaptovala dvorná agentúra operátora - MUW Saatchi&Saatchi. Kampaň štartuje 60-sekundovým imidžovým TV spotom, pokračovať bude v online a outdoore.
Zdroj: red.