StoryEditor

Ako sa stať otcom na jednotku, ukazuje Telekom v novej kampani

28.04.2016, 18:01
Telekom spúšťa globálnu kampaň. Pozrite si slovenskú verziu.
Otec na jednotku je nová kampaň, ktorú Telekom spustí 1. mája. Okrem Slovenska pôjde v ďalších ôsmich krajinách. 
 
Kampaňou chce Telekom vzdať hold všetkým otcom. A ako inak má pre nich aj pomôcku, ktorá im pomôže byť otcom na jednotku - rodinný balík služieb Magenta 1. 
 
V každej krajine Európy sú otcovia iní, ale nová kampaň je dôkazom, že to podstatné majú spoločné. Byť dobrým otcom znamená napríklad vedieť sa postarať celej rodine o zábavu. Otec na jednotku navyše vie, ako to urobiť výhodne v rámci rodinného balíka služieb,“ povedal Martin Vidan, hovorca Slovak Telekomu.
 
Kreatívne nápad uchopila agentúry DDB, u nás ju adaptovala dvorná agentúra operátora - MUW Saatchi&Saatchi. Kampaň štartuje 60-sekundovým imidžovým TV spotom, pokračovať bude v online a outdoore. 
 

Zdroj: red.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 10:55