Nákupné centrum Bory Mall si na svoju marketingovú komunikáciu vyberá kreatívnu agentúru. Prvý krát nákupné centrum otvorilo takmer pred rokom, vtedy ho na trhu pomáhala etablovať agentúra MADE BY VACULIK, ktorá vyhrala v tendri.
V týchto dňoch sa zástupcovia centra rozhodujú, kto kreatívne povedie komunikáciu v budúcnosti. Tender bude podľa ich slov ukončený už čoskoro, bližšie informácie však zatiaľ nie sú dostupné.
MADE BY VACULIK má skúsenosti s kreativitou pre nákupné centrá, a to konkrétne s AVION Shopping Park, Eurovea a Centrál. Posledné nákupné centrum v roku 2014 "odsunula agentúra na vedľajšiu koľaj" potom, ako vyhrala práve Bory Mall.
Poznať Bory Mall môžete aj podľa teasingovej uvádzacej kampane, ktorá sa neskôr premenila na imidžovú. V prvej fáze ste mohli vidieť billboardy s čistými nápismi, ktoré hovorili napríklad aj o tom, aby sme netrávili celé dni nákupmi.
Neskôr sa nápisy premenili na imidžovú kampaň, ktorá už hovorila o otvorení nového nákupného centra.
Čítajte tiež:
Zdroj: Erika Brindzová