StoryEditor

Byť kreatívny osem hodín denne je fuška

12.09.2014, 13:45
Tvrdí mladý tím z 10-dňovej agentúry.

Už druhý rok vznikla agentúra na 10 dní. Ide o projekt, za ktorým stojí Triad Advertising. Vytvára 10-dňovú agentúru, do ktorej vyberie 5 členný tím. Ten dostane reálne zadanie od reálneho klienta a po 10tich dňoch reálny feedback. Následne potom agentúra zanikne.

Tento rok bol tím zložený z account managera, art directora, copywritera, programátora a social media content creatora.

Ešte predtým, než sa pätica stretla, museli prejsť výberom. Každý z nich mal reklamnej agentúre Triad Advertising poslať kreatívny návrh k 10-dňovej agentúre. Vybraný tím tvoril kampaň pre Shoppie.sk, ktorý je klientom Triadu. Výsledok bol ohodnotený pozitívne, klient nápad zrealizuje. O aký nápad konkrétne ide, nie je ešte známe, isté však je, že to bude hra.

Čo si jednotliví členovia odniesli z 10dňovej agentúry?

Jaroslav Mottl

social media content creator 

„Nie vždy to išlo hladko. Boli momenty, keď niektorí z nás museli zvýšiť hlas, pretože sme sa venovali všetkému možnému, len nie tomu, čo bolo pre nás podstatné.“

 

Matej Šima

programátor

„Problémom bolo dokopať sa k finálnemu návrhu. To trvalo veľmi dlho. Ideu sme síce mali, ale trvalo, kým sme hru dostali do takého štádia, že sa páčila nám všetkým.“

 

 

Petra Papajová

account manager 

„Dnes vieme, že ak sa na niečom s niekym dohodneme, musíme to dodať včas a v čo najvyššej kvalite.“

 

 

Štefan Kolibár

copywriter 

„Všetko sa dokončovalo v strese a na prezentáciu sme išli s malou dušičkou. Boli sme vo fáze, kedy sme nemali veci dobre spracované, klient bol však veľmi ústretový.“

 

 

William Kolmačka

art director 

„Nie všetko sa stihlo, no feedback bol mimoriadne pozitívny. V taký sme ani nedúfali.“

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 06:30