Skončil sa reklamný súboj Cannes Predictions medzi Stratégiami a reklamnou agentúrou Wiktor Leo Burnett, v ktorom obe strany tipovali, ktoré vybrané reklamy uspejú na tohtoročnom svetom reklamnom festivale v Cannes. V medziročnom porovnaní sa Stratégie dotiahli na agentúru Wiktor Leo Burnett a remizovali. Nový stav reklamného battle je 3:3.
Každú reklamu, ktorá si odniesla ocenenie, sme po skončení festivalu obodovali podľa ocenenia, ktoré získala na Cannes Lions. Ocenenie Grand Prix získalo 100 bodov, Gold Lion 75 bodov, Silver Lion 50 bodov a Bronze Lion 25 bodov. Stratégie takto získali 3 810 bodov, agentúra Wiktor Leo Burnett 2 275 bodov. Ktoré reklamy rozhodli, že tohtoročný Cannes Prediction vyhrali Stratégie?
RÉMY COINTREAU – LOUIS XIII COGNAC „#NotComingSoon“ – Bronze Lion = 25 bodov
vs.
BURGER KING „McWhopper“ – 2 Grand Prix, 1 Titanium Lions, 5 Gold Lions, 5 Silver Lions, 4 Bronze Lions = 1005 bodov
WLB 25 : Stratégie 1005
BEATS BY DRE & UNIVERSAL PICTURES „Straight Outta“ – 3 Gold Lions, 3 Silver Lions, 1 Bronze Lion = 400 bodov
vs.
DB EXPORT BREWERIES „Brewtroleum“ – 1 Grand Prix, 1 Titanium Lion, 8 Gold Lions, 1 Bronze Lion = 805 bodov
WLB 425 : Stratégie 1810
CURRYS PC WORLD “Spare _e Act - Campaign” – 2 Silver Lion = 100 bodov
vs.
ANDES BEER “_e Fairest Night Of All” /“Hagglers” / “Party” / “Trip” – 2 Gold Lions, 5 Silver Lions, 3 Bronze Lions = 475 bodov
WLB 900 : Stratégie 2285
JOHN LEWIS “_e Man On _e Moon” – Silver Lion, Bronze Lion = 75 bodov
vs.
LOTERÍA DE NAVIDAD - ESPAÑA “Justino” – Grand Prix, Gold Lion, Silver Lion = 225 bodov
WLB 975 : Stratégie 2510
NETFLIX - HOUSE OF CARDS “FU2016” – Grand Prix, 2 Gold Lions, 3 Silver Lions, Bronze Lion = 425 bodov
vs.
MICROSOFT XBOX - TOMB RAIDER “The Survival Billboard” – 5 Gold Lions, 7 Silver Lions, 5 Bronze Lions = 850 bodov
WLB 1400 : Stratégie 2935
SUUMO “Shell We Move?” = 0 bodov
vs.
ART INSTITUTE OF CHICAGO “Van Gogh BnB” – 7 Gold Lions, 7 Silver Lions = 875 bodov
WLB 2275 : Stratégie 3810
Tento rok to bolo jednoznačné víťazstvo pre Stratégie aj vďaka stávke na úspešný McWhopper a Brewtroleum.
Projekt Cannes Predictions priniesla v spolupráci so Stratégiami reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett, ktorá si z tohtoročného festivala Cannes Lions odniesla bronzovú sošku Leva v kategórii Creative data za prácu Hudba vs. Burza.
Zdroj: Stratégie : Wiktor Leo Burnett