StoryEditor

Čo na nový branding Slovenska hovoria odborníci na marketing

28.04.2016, 18:30
Pýtali sme sa profesionálov na dizajn a marketing.

Ľuďom,  ktorí pracujú s marketingom značiek, sme dali ohodnotiť nové logo, slogan a vôbec novú tvár Slovenska, ktorú včera dostala naša krajina od Creative Department. Pozrite si názory:

 

 

 

Pavol Pružinec

kreatívny riaditeľ

MUW Saatchi&Saatchi

Slovakia a good idea? Dokonca sa to rýmuje. Takže dobrý nápad, ktorým môžete podpísať takmer všetko. Dovolenka na Slovensku? Investícia? Good idea. To, že to funguje na všetko, je možno daň generickosti, ale tak to asi pri zadávateľoch väčších ako brandy chodí. Doterajšia komunikácia malej veľkej krajiny mi prišla príliš skromná, čiže posun k inovátorstvu a invencii je správny. Logo je výrazné a charakteristické, takže rovnako plusový bod. Či však táto komunikácia pomôže Slovensku preraziť vo svete? To bude závisieť od samotných nápadov. Stačí nejaká ďalšia Deaflympiáda a irónia je na svete. 


 

Martina Hrivnáková

marketingová riaditeľka

VUB banka

Nový branding Slovenska hodnotím dobre a teším sa na to, ako bude vyzerať skutočná komunikácia a realizácia tejto načrtnutej stratégie či smeru. Myslím si, že akýkoľvek jasnejšie definovaný branding určite pomôže nielen v prezentácii navonok ale i vo vnútri našej krajinky. A či sa stotožním s novým brandingom? Budem sa snažiť ako Slovenka.

 

 

Igor Donoval

generálny riaditeľ Slovenskej agentúry pre cestovný ruch

Nová značka Slovenska „Dobrý nápad Slovensko“ je moderná a dynamická. Poskytuje dostatočný priestor pre komunikáciu rôznych oblastí ekonomického, kultúrneho a spoločenského života vrátane cestovného ruchu. Veríme, že sa s ňou stotožní čo najviac ľudí na Slovensku, vzbudí pozitívny záujem u prijímateľov informácií v zahraničí a s dobrým ohlasom sa stretne aj v kruhoch odbornej verejnosti.

 

 

 

 

Andrej Kiszling

OWL Illustration Agency

Po vizuálnej stránke oceňujem dizajn písma, vďaka nemu pôsobí branding atraktívne a lákavo - podľa mňa podnecuje túžbu zistiť o Slovensku viac. Okrem toho je super, že nový brand vie komunikovať aj iné dôležitejšie veci, ako sú krásne štíty a romantické zrúcaniny.

 

 

 

 

Mirka Pastierová

spoluzakladateľka

Big Name Theory

Good Idea Slovakia je spojenie, ktoré funguje ako marketingový koncept. Jeho výhodou je flexibilita v rámci nespočetných možností, ako sa dá využívať v komunikácii. Good Idea Slovakia je rýmovaný názov, podobne ako 7 eleven, či Coca-Cola a ľudia si ho tak budú omnoho jednoduchšie pamätať. A nielen to, navyše bude aj dôveryhodnejší. 

 

 

Juraj Bartoš

kreatívny tím inhouse agentúry O2

Opustiť končiare Tatier či drevenice a prezentovať Slovensko ako krajinu, kde sa rodia dobré nápady, je naozaj skvelý nápad. O to väčšia škoda je, že pri náčrtoch ďalšieho rozpracovania autori koncept zbytočne komplikujú. Napríklad headline “Power of idea” pri Petrovi Saganovi  sú len slová navyše a bez toho koncept stále funguje výborne. Uvidíme, ako sa bude s ideou pracovať ďalej. Potenciál nového konceptu spočíva práve v tom, že neláka na to, čo sa dá v inej podobe nájsť aj v iných krajinách, ale ide po unikátnych veciach. Ako Slovákovi mi imponuje pozitívne posolstvo, ktorých u nás nikdy nie je dosť.

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 02:55