Coca-Cola chce motivovať rodiny, aby sa spoločné jedlo stalo opäť prirodzenou súčasťou rodinného života.
Podporou projektu #pojďmejístspolečně chce bojovať proti negatívnemu modernému trendu, kedy ľudia čím ďalej častejšie zanedbávajú spoločné stolovanie.
Ako však vyplýva z odborných štúdií, spoločné stolovanie s blízkymi prispieva zdraviu a pozitívne vplýva aj na rozvoj detí.
Coke and Meal
Agentúra Starcom po 20 rokoch úspešne obhájila v tendri spoluprácu so spoločnosťou Coca-Cola a predstavuje nový reklamný projekt #pojďmejístspolečně. Koordinačný tím agentúry Starcom na čele s Katarínou Černickou sa tak vysporiadal so zaujímavou výzvou: "Na tejto kampani si najviac ceníme to, že klient je naklonený netradičným riešeniam a ponecháva tvorivú slobodu Veronike (Veronika Kokešová alias bloggerka KOKO, pozn. red.) aj kreatívcom. V spolupráci so Stream.cz tak mohol vzniknúť originálny projekt, ktorý klientovu filozofiu Coke and Meal podporil veľmi prirodzene a inšpiratívne. Atmosféra dôvery medzi klientom a realizačným tímom je príjemná a myslím, že na výsledku je to vidieť. "
Šesť originálnych dôvodov na oslavu
Séria šiestich motivačných videí je postavená na téme znovuobnovenia tradície spoločného rodinného stolovania a varenia. Kulinársku záštitu prevzala populárna česká food bloggerka KOKO - Veronika Kokešová. Partnerom je internetová televízia Stream.cz, kde budú videá zverejňované priebežne až do začiatku roka 2016.
V spolupráci s blogerkou KOKO sú jednotlivé videá koncipované tak, aby slúžili ako zaujímavý zdroj receptov a tipov, ako do varenia hravo zapojiť celú rodinu alebo priateľov. Inšpiráciou pre recept a spoločné varenie sú rôzne medzinárodné dni, ktoré inak zostávajú mimo bežného záujmu.
Menu na provensálsky spôsob
"Ako prvý sme oslavovali Medzinárodný deň ľavákov. Ja som to poňala s nadhľadom v zmysle toho, že pôjde o recepty, ktoré zvládne aj menej zdatný kuchár. Nechcem týmto svojich priateľov degradovať, to vôbec, ale išlo o letný šalát, cestoviny a steaky s prílohou - všetko ladené do provensálskeho štýlu. Využili sme všetky tie produkty prírody, ktorými hýria nielen záhrady, ale aj farmárske trhy a obchody všeobecne. A ako som tvrdila vždy - keď máte dobré mäso, fakt na ňom nemôžete nič pokaziť - to by ste museli byť vážne úplne ľaví :-D ... Nie, ani skutoční ľaváci to s mojím návodom nemohli pokaziť," smeje sa bloggerka Veronika Kokešová. Pozrite si video z varenia aj s receptami.
Na natáčaní ďalších videí sa môže zapojiť hocikto. Ľudia, ktorí majú chuť zúčastniť sa na spoločnom varení s KOKO, nájdu aktuálne informácie na blogu Pojďme vařit společne alebo Facebooku.
Vizitka kampane:
- Projekt: Coca-Cola "Varíme spoločne"
- Mediálna agentúra: Starcom, divízia spoločnosti SMG
- PR Servis: Ida Křížová, Mamadam s.r.o.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: kh