StoryEditor

Coca-Cola varí s bloggerkou

28.08.2015, 15:00
Nová kampaň Coca-Coly s bloggerkou Koko bojuje za návrat tradície spoločného stolovania.

Coca-Cola chce motivovať rodiny, aby sa spoločné jedlo stalo opäť prirodzenou súčasťou rodinného života.

Podporou projektu #pojďmejístspolečně chce bojovať proti negatívnemu modernému trendu, kedy ľudia čím ďalej častejšie zanedbávajú spoločné stolovanie.

Ako však vyplýva z odborných štúdií, spoločné stolovanie s blízkymi prispieva zdraviu a pozitívne vplýva aj na rozvoj detí.

 

Coke and Meal

Agentúra Starcom po 20 rokoch úspešne obhájila v tendri spoluprácu so spoločnosťou Coca-Cola a predstavuje nový reklamný projekt #pojďmejístspolečně. Koordinačný tím agentúry Starcom na čele s Katarínou Černickou sa tak vysporiadal so zaujímavou výzvou: "Na tejto kampani si najviac ceníme to, že klient je naklonený netradičným riešeniam a ponecháva tvorivú slobodu Veronike (Veronika Kokešová alias bloggerka KOKO, pozn. red.) aj kreatívcom. V spolupráci so Stream.cz tak mohol vzniknúť originálny projekt, ktorý klientovu filozofiu Coke and Meal podporil veľmi prirodzene a inšpiratívne. Atmosféra dôvery medzi klientom a realizačným tímom je príjemná a myslím, že na výsledku je to vidieť. "

 

 

Šesť originálnych dôvodov na oslavu

Séria šiestich motivačných videí je postavená na téme znovuobnovenia tradície spoločného rodinného stolovania a varenia. Kulinársku záštitu prevzala populárna česká food bloggerka KOKO - Veronika Kokešová. Partnerom je internetová televízia Stream.cz, kde budú videá zverejňované priebežne až do začiatku roka 2016.

V spolupráci s blogerkou KOKO sú jednotlivé videá koncipované tak, aby slúžili ako zaujímavý zdroj receptov a tipov, ako do varenia hravo zapojiť celú rodinu alebo priateľov. Inšpiráciou pre recept a spoločné varenie sú rôzne medzinárodné dni, ktoré inak zostávajú mimo bežného záujmu.

 

 

Menu na provensálsky spôsob

"Ako prvý sme oslavovali Medzinárodný deň ľavákov. Ja som to poňala s nadhľadom v zmysle toho, že pôjde o recepty, ktoré zvládne aj menej zdatný kuchár. Nechcem týmto svojich priateľov degradovať, to vôbec, ale išlo o letný šalát, cestoviny a steaky s prílohou - všetko ladené do provensálskeho štýlu. Využili sme všetky tie produkty prírody, ktorými hýria nielen záhrady, ale aj farmárske trhy a obchody všeobecne. A ako som tvrdila vždy - keď máte dobré mäso, fakt na ňom nemôžete nič pokaziť - to by ste museli byť vážne úplne ľaví :-D ... Nie, ani skutoční ľaváci to s mojím návodom nemohli pokaziť," smeje sa bloggerka Veronika Kokešová. Pozrite si video z varenia aj s receptami.

 

 

Na natáčaní ďalších videí sa môže zapojiť hocikto. Ľudia, ktorí majú chuť zúčastniť sa na spoločnom varení s KOKO, nájdu aktuálne informácie na blogu Pojďme vařit společne alebo Facebooku.
 

Vizitka kampane:

  • Projekt: Coca-Cola "Varíme spoločne"
  • Mediálna agentúra: Starcom, divízia spoločnosti SMG
  • PR Servis: Ida Křížová, Mamadam s.r.o.

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

 

 

Zdroj: kh

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 05:44