Dánsko má štatistický problém: pôrodnosť naďalej klesá. Dánska cestovná agentúra Spies prišla s riešením.
Pripravili kampaň "Do it for Mom (Do it for Denmark)", ktorá hovorí potenciálnym babičkám, aby podporili cesty do zahraničia pre svoje deti. Štúdie totiž ukázali, že Dáni majú o 51% viac sexu, keď sú na dovolenke.
Spoločnosť Spies ponúka potenciálnym babičkám nielen možnosť sponzorovať dovolenku svojich detí, ale aj zaslať video so špeciálnymi cvičeniami pre zbližovanie párov a zvýšenie libida. „ Pošlite svoje dieťa na dovolenku a získajte vnúča do deviatich mesiacov,“ vtipne garantuje cestovná agentúra na svojich webových stránkach.
Kampaň „Urobte to pre mamu! (A pre Dánsko tiež)“ je pokračovaním minuloročného projektu, v ktorom si cestovná agentúra dala za cieľ riešiť historicky nízku pôrodnosť v krajine. Virálne video s heslom „Urobte to pre Dánsko“ ponúkalo takzvané „ovulačné zľavy“ pre cestujúce páry. Tí, ktorí počas dovolenky počali dieťa, získali od spoločnosti Spies výlet do zahraničia a detské plienky na tri roky zdarma.
https://www.youtube.com/watch?t=19&v=B00grl3K01g
Zdroj: Erika Brindzová