StoryEditor

Dôvera si na kreativitu vybrala Apple Pie

21.10.2014, 14:22

"Bavte sa, je to zdravé" - je lajtmotív kampane.

Reklamná agentúra Applepie sa najbližší rok a pol postará o komunikáciu zdravotnej poisťovne Dôvera.

Víťazný koncept letného tendra predstavuje Dôveru ako poisťovňu, ktorá žije zdravím a ktorá svojim poistencom pomáha zdravotné problémy nielen riešiť, ale im aj predchádzať. Kampaň bude prinášť tipy, ako sa o zdravie postarať čo najlepšie, a to na prvý pohľad obyčajnými spôsobmi.

Výberu tohto kreatívneho konceptu predchádzal niekoľkomesačný prieskum: "Pri tvorbe nového komunikačného konceptu sme si nechali poradiť priamo našimi poistencami. Sami nám povedali, čo potrebujú, ako nás vnímajú, kde si predstavujú miesto svojej zdravotnej poisťovne. Výsledky prieskumu sú pre nás veľmi cenné, dávajú nám väčšiu istotu v tom, že s nimi komunikujeme správne," dodáva Branislav Kubáň, manažér odboru marketingu poisťovne Dôvera. 

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 13:36