Oraganizátori súťaže Epica Awards 2013 už zverejnili kompletné výsledky. K pondelkovým grand prix a zlatým oceneniam pribudli zoznamy víťazov strieborných a bronzových cien.
Slovensko v týchto výsledkoch reprezentujú tri kreatívne agentúry s dvoma striebrami a jedným bronzom:
- MADE BY VACULIK získal Modry Andel, Taxi Service - "You Drink We Drive"
striebro v kategórii "CAT.05 Transport & Tourism" (FILM) za prácu pre
- Kooperativa Vienna Insurance Group - "A Key Feature for Your Car"
MUW Saatchi & Saatchi získal striebro v kategórii "CAT.07 Financial Services" (FILM) za kampaň pre
- JANDL, marketing a reklama získal bronz v kategórii "CAT.16 Recreation & Leisure" (FILM) za prácu pre Bratislava Zoo - "Break-up" Campaign
Víťazmi Epica Awards 2013, ktorí získali najvyššie ocenenia Epica d'Or (Grand Prix) boli agentúry z Dánska, Namíbie, Tuniska a Turecka. Najúspešnejšou krajinou bolo tento rok Francúzsko s 75 oceneniami. Ceremónia odovzdávania cien a kreatívna konferencia sa bude konať 24. januára 2014 v Indii.
• Sieť roka (Network of the Year): Leo Burnett s 32 oceneniami, vrátane 9 zlatých
• Agentúra roka (Agency of the Year): Forsman & Bodenfors s 15 oceneniami, vrátane 3 zlatých
• Francúzsko vyhralo rebríček krajín s 75 oceneniami, z toho 17 zlatými
GRAND PRIX (Epica d'Or):
• FILM: dánska agentúra &Co za "Made Od cool" kampaň pre módnu značku Jack & Jones
• PRESS: namíbijská agentúra Advantage Y&R pre Land Rover Defender
• OUTDOOR: turecká Havas Worldwide Turkey za vizuál “Music of the People”pre for Açik Radio
• INTERACTIVE: tuniská agentúra Memac Ogilvy Label Tunisia za aplikáciu a kampaň “Mobilizing the 12th Man” pre futbalový klub C.S. Hammam-Lif.
Zoznam kompletných výsledkov je dostupný na webovej stránke súťaže. Výsledky komentované porotou či ocenenými agentúrami sa dočítate aj v decembrových Stratégiách.
Epica Awards, založená pred 27 rokmi, je jediná celosvetová kreatívna súťaž, ktorej porota je tvorená výhradne novinármi z marketingovej a komunikačnej oblasti. Tohtoročného porotcovania sa priamo v Paríži zúčastnili aj Stratégie.
Zdroj: mia