HNonline Evita Dia eRUN.sk Mediweb MAFRA Slovakia Predplatné Inzercia + viac
Strategie.sk
Strategie na Facebooku Strategie na Twitteri Strategie na LinkedIn

Epica Awards 2013: Dve striebrá a jeden bronz pre Slovensko

Z kompletných výsledkov tohtoročnej kreatívnej súťaže vzišli tri ocenené slovenské agentúry - po jednom striebre majú MADE BY VACULIK a MUW Saatchi & Saatchi, bronz získal JANDL, marketing a reklama.
Zdroj: 
mia
A A A

Oraganizátori súťaže Epica Awards 2013 už zverejnili kompletné výsledky. K pondelkovým grand prix a zlatým oceneniam pribudli zoznamy víťazov strieborných a bronzových cien.

 

Slovensko v týchto výsledkoch reprezentujú tri kreatívne agentúry s dvoma striebrami a jedným bronzom:

 

 

 

 

 

- MADE BY VACULIK získal  striebro  v kategórii "CAT.05 Transport & Tourism" (FILM) za prácu pre Modry Andel, Taxi Service - "You Drink We Drive"

 

-  MUW Saatchi & Saatchi  získal striebro v kategórii  "CAT.07 Financial Services" (FILM) za kampaň pre Kooperativa Vienna Insurance Group - "A Key Feature for Your Car"

 

- JANDL, marketing a reklama získal bronz v kategórii "CAT.16 Recreation & Leisure" (FILM) za prácu pre Bratislava Zoo - "Break-up" Campaign

 

 

Víťazmi Epica Awards 2013, ktorí získali najvyššie ocenenia Epica d'Or (Grand Prix) boli agentúry z Dánska, Namíbie, Tuniska a Turecka. Najúspešnejšou krajinou bolo tento rok Francúzsko s 75 oceneniami. Ceremónia odovzdávania cien a kreatívna konferencia sa bude konať 24. januára 2014 v Indii.

 

• Sieť roka (Network of the Year): Leo Burnett s 32 oceneniami, vrátane 9 zlatých

• Agentúra roka (Agency of the Year): Forsman & Bodenfors s 15 oceneniami, vrátane 3 zlatých

• Francúzsko vyhralo rebríček krajín s 75 oceneniami, z toho 17 zlatými

 

GRAND PRIX (Epica d'Or):

• FILM: dánska agentúra &Co za "Made Od cool" kampaň pre módnu značku Jack & Jones

• PRESS: namíbijská agentúra Advantage Y&R pre Land Rover Defender

• OUTDOOR: turecká Havas Worldwide Turkey za vizuál “Music of the People”pre for Açik Radio

• INTERACTIVE: tuniská agentúra Memac Ogilvy Label Tunisia za aplikáciu a kampaň “Mobilizing the 12th Man” pre futbalový klub C.S. Hammam-Lif.

 

 

Zoznam kompletných výsledkov je dostupný na webovej stránke súťaže. Výsledky komentované porotou či ocenenými agentúrami sa dočítate aj v decembrových Stratégiách.

 

Epica Awards, založená pred 27 rokmi, je jediná celosvetová kreatívna súťaž, ktorej porota je tvorená výhradne novinármi z marketingovej a komunikačnej oblasti. Tohtoročného porotcovania sa priamo v Paríži zúčastnili aj Stratégie.