StoryEditor

Epica Awards 2013: Dve striebrá a jeden bronz pre Slovensko

28.11.2013, 15:12
Z kompletných výsledkov tohtoročnej kreatívnej súťaže vzišli tri ocenené slovenské agentúry - po jednom striebre majú MADE BY VACULIK a MUW Saatchi & Saatchi, bronz získal JANDL, marketing a reklama.

Oraganizátori súťaže Epica Awards 2013 už zverejnili kompletné výsledky. K pondelkovým grand prix a zlatým oceneniam pribudli zoznamy víťazov strieborných a bronzových cien.

 

Slovensko v týchto výsledkoch reprezentujú tri kreatívne agentúry s dvoma striebrami a jedným bronzom:

 

 

 

 

 

- MADE BY VACULIK získal striebro v kategórii "CAT.05 Transport & Tourism" (FILM) za prácu pre Modry Andel, Taxi Service - "You Drink We Drive"

 

- MUW Saatchi & Saatchi získal striebro v kategórii "CAT.07 Financial Services" (FILM) za kampaň pre Kooperativa Vienna Insurance Group - "A Key Feature for Your Car"

 

- JANDL, marketing a reklama získal bronz v kategórii "CAT.16 Recreation & Leisure" (FILM) za prácu pre Bratislava Zoo - "Break-up" Campaign

 

 

Víťazmi Epica Awards 2013, ktorí získali najvyššie ocenenia Epica d'Or (Grand Prix) boli agentúry z Dánska, Namíbie, Tuniska a Turecka. Najúspešnejšou krajinou bolo tento rok Francúzsko s 75 oceneniami. Ceremónia odovzdávania cien a kreatívna konferencia sa bude konať 24. januára 2014 v Indii.

 


Sieť roka (Network of the Year): Leo Burnett s 32 oceneniami, vrátane 9 zlatých


Agentúra roka (Agency of the Year): Forsman & Bodenfors s 15 oceneniami, vrátane 3 zlatých


Francúzsko vyhralo rebríček krajín s 75 oceneniami, z toho 17 zlatými

 



GRAND PRIX (Epica d'Or):


FILM: dánska agentúra &Co za "Made Od cool" kampaň pre módnu značku Jack & Jones


PRESS: namíbijská agentúra Advantage Y&R pre Land Rover Defender


OUTDOOR: turecká Havas Worldwide Turkey za vizuál “Music of the People”pre for Açik Radio


INTERACTIVE: tuniská agentúra Memac Ogilvy Label Tunisia za aplikáciu a kampaň “Mobilizing the 12th Man” pre futbalový klub C.S. Hammam-Lif.

 

 


Zoznam kompletných výsledkov je dostupný na webovej stránke súťaže. Výsledky komentované porotou či ocenenými agentúrami sa dočítate aj v decembrových Stratégiách.

 

Epica Awards, založená pred 27 rokmi, je jediná celosvetová kreatívna súťaž, ktorej porota je tvorená výhradne novinármi z marketingovej a komunikačnej oblasti. Tohtoročného porotcovania sa priamo v Paríži zúčastnili aj Stratégie.

 

Zdroj: mia

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. apríl 2024 13:12