Sberbank pokračuje v kreatívnom koncepte, ktorý stavia na tom, že akcia sa odohráva vždy priamo na pobočke. Kampaň predstavuje nový produkt progresívneho úročenia vkladov, kde prvý rok klient zhodnocuje svoje peniaze 1% úrokom, druhý rok 2% úrokom a tretí rok 3% úrokom.
“Nápad, kde sa ku klientovi postupne pridávajú bankárky, chce vyjadriť nielen každoročné postupné úročenie, ale aj silný dôraz na individuálny prístup ku klientovi,” vysvetľuje creative director THIS IS LOCCO Tomáš Rosputinský. “Sme radi, že sme nemuseli vymýšľať metafory či substitučné situácie, ale dokázali sme odohrať produktový benefit tou najjednoduchšou a najprimárnejšou situáciou, ktorá nastane, keď klient vojde do pobočky.”
“Bolo otázkou času, kedy niekto príde s kreatívnym nápadom selfie aj v nadlinkovej kampani. Prečo sa teda nezviesť na vlne popularity. Je to príjemné odľahčenie a osvieženie kreatívy pre tak homogénny produkt, akým je depozitný rastový alebo termínovaný vklad”, skonštatoval Peter Stopiak, manažér pre komunikáciu Sberbank Slovensko.
Kampaň prebieha až do 30.6. 2014.
Vizitka kampane:
Copywriter: Ivan Dvoran, Tomáš Rosputinský
Art director: Dan Žak
Creative leader: Juraj Kováč
Creative director: Tomáš Rosputinský
Account director: Rasťo Bahurinský
Fotograf: Jakub Klimo
Režisér: Tomáš Zavarský
Postprodukcia: Stone Postproduction
Produkcia: Globe Production
https://www.youtube.com/watch?v=QsmskUikr3s