Spoločnosť Radio Group, ktorá pri predaji reklamy zastupuje Fun rádio a Europu 2, spúšťa B2B kampaň. Spolu s agentúrou Zaraguza digital prináša test efektívneho zadávateľa reklamy.
Hlavným nástrojom je web www.testzadavatelov.sk. "Otestujte sa, či viete, v ktorých rádiách môže reklama fungovať najlepšie," nabádajú obe rádiá. V siedmich otázkach sa pýtajú, poslucháči ktorého rádia vo veku 14 až 54 rokov plánuju napríklad nasledujúci rok kúpu bytu alebo sa nechajú najviac ovplyvniť reklamou. Možnosti sú tri: 1) kombinácia Fun rádio + Europa 2, 2) rádio Expres, 3) Jemné.
"Našim cieľom je, aby sa čo najviac klientov dozvedelo, že na poslucháčov rádií sa dá pozrieť aj ináč, ako len cez ich počet a vnímali našich poslucháčov ako bonitnú cieľovú skupinu, na ktorú sa oplatí komunikovať s výhľadom na návratnosť investícií," uvádza v tlačovej správe obchodná riaditeľka Fun Media Group Miriam Kittler.
Kampaň prebieha v online (sme.sk, etrend.sk, hnonline.sk, strategie.sk), v odbornej tlači (Trend, Profit, Sme, Hospodárske noviny, Stratégie, Forbes, Obchod) a v televízii (TA3).
Okrem tejto B2B kampani majú obe rádia aj B2C kampane. Hlavnými tvárami tej funrádiovskej sú Junior a Marcel. Kampaň pracuje so sloganom "Hráme hudbu, ktorá ťa nakopne", pričom stanica celý mesiac hrá motivačnú hudbu a chce, aby ľudia "zmenili svoj život štýlovo s Fun rádiom". Prečítajte si o tom viac a pozrite video.
Europa 2 v týchto dňoch spúšťa súťaž "Počúvaj Europu 2 a vyhraj 5000 €", v ktorej budú môcť poslucháči vyhrávať až do Vianoc, ak si na svoju poštovú schránku nalepia nálepku rádia a zaregistrujú sa. Súčasťou bude aj kampaň v médiách. Viac informácií prinesú Stratégie neskôr, prvú informáciu priniesla stanica v tlačovej správe.
http://youtu.be/lq0h9_Ve1gw
Zdroj: ik