StoryEditor

Fun rádio má novú kampaň: „Hráme, čo milujete. Milujete, čo hráme“

02.03.2015, 09:48
Fun rádio má novú kampaň od agentúry Zaraguza. Nestavia na Juniorovi či Marcelovi, ale na hudbe. Pozrite si ju.

Druhá najpočúvanejšia komerčná rozhlasová stanica na trhu Fun rádio má novú kampaň so sloganom "Hráme, čo milujete. Milujete, čo hráme". Informuje v tlačovej správe.

Fun rádio uvádza, že cieľom kampane je "podporiť vnímanie hudby vo svojom playliste a potvrdiť tak svoj hudobný pozicioning".

Kampaň bude v médiách v marci. Televízny spot sa objaví v TV Markíza a TA3, okrem toho bude kampaň v printe, outdoore, na webe, v kinách, vo vlastnom vysielaní a stanica avizuje "aktivity na sociálnych sieťach".

Kampaň vytvorila agentúra Zaraguza. Tá spolupracovala aj na jesennej kampani motivujúcej ľudí, aby "zmenili svoj život štýlovo s Fun rádiom". Hlavnými tvárami sú Junior a Marcel. Pozrite si to.

 

Vizitka kampane:

Kreatívna agentúra: ZARAGUZA

Creative Director: Michal Pastier, Igor Majkút

Copywriter: Michal Pastier

Art Director: Igor Majkút, Tomáš Škarba

Account: Saša Poliaková

Réžia TV spotu: Juraj Štepka

Produkcia: Fantomas Production

Explikácia - hudobná dramaturgička Fun rádia Alica Földváryová: "Mix konkrétnych pesničiek v našom spote najlepšie vystihuje hudbu, akú hrá Fun rádio. Sú to hlavne súčasné najväčšie a trendy hity, a to nielen tanečné, ale aj popové a pop-rockové skladby, ktoré pohli svetom a ktoré najviac milujú nielen mladší, ale aj starší."

 

Vizuál kampane:

Televízny spot:

http://youtu.be/fMLjr7J7nnI

Zdroj: ik

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 06:37