Druhá najpočúvanejšia komerčná rozhlasová stanica na trhu Fun rádio má novú kampaň so sloganom "Hráme, čo milujete. Milujete, čo hráme". Informuje v tlačovej správe.
Fun rádio uvádza, že cieľom kampane je "podporiť vnímanie hudby vo svojom playliste a potvrdiť tak svoj hudobný pozicioning".
Kampaň bude v médiách v marci. Televízny spot sa objaví v TV Markíza a TA3, okrem toho bude kampaň v printe, outdoore, na webe, v kinách, vo vlastnom vysielaní a stanica avizuje "aktivity na sociálnych sieťach".
Kampaň vytvorila agentúra Zaraguza. Tá spolupracovala aj na jesennej kampani motivujúcej ľudí, aby "zmenili svoj život štýlovo s Fun rádiom". Hlavnými tvárami sú Junior a Marcel. Pozrite si to.
Vizitka kampane:
Kreatívna agentúra: ZARAGUZA
Creative Director: Michal Pastier, Igor Majkút
Copywriter: Michal Pastier
Art Director: Igor Majkút, Tomáš Škarba
Account: Saša Poliaková
Réžia TV spotu: Juraj Štepka
Produkcia: Fantomas Production
Explikácia - hudobná dramaturgička Fun rádia Alica Földváryová: "Mix konkrétnych pesničiek v našom spote najlepšie vystihuje hudbu, akú hrá Fun rádio. Sú to hlavne súčasné najväčšie a trendy hity, a to nielen tanečné, ale aj popové a pop-rockové skladby, ktoré pohli svetom a ktoré najviac milujú nielen mladší, ale aj starší."
Vizuál kampane:
Televízny spot:
http://youtu.be/fMLjr7J7nnI
Zdroj: ik