StoryEditor

Herná aplikácia získala 23 tisíc nových lajkov

20.05.2014, 17:49

Takto odštartovala nová stratégia bauMaxu.

V rámci novej stratégie chce spoločnosť bauMax zlepšiť starostlivosť o zákazníka a posilniť komunikáciu v online a na sociálnych sieťach. Agentúra dotcom.sk od marca 2014 zabezpečuje marketingovú komunikáciu bauMax na slovenskom aj českom trhu, adaptuje globálne kampane, a tiež pripravuje aj rôzne lokálne aktivity. Na začiatok pripravila pre klienta hernú aplikáciu.

“V rámci vzťahu s našimi zákazníkmi je dôležité myslieť na to, že nákup v niektorej z našich predajní je len časťou budovania dôvery. Chceme byť nielen predajcom, ale hlavne partnerom zákazníkov pri realizovaní ich projektov, a preto byť s nimi v neustálom kontakte aj prostredníctvom sociálnych sietí je pre nás mimoriadne dôležité“, povedal Miroslav Chmelár, riaditeľ marketingu bauMax CZ/SK.

“Nová stratégia značky, ktorú postupne implementujeme, zahŕňa nielen významné zmeny priamo na predajniach, ale tiež v marketingovej komunikácii. Snažíme sa maximálne využívať všetky možnosti, ktoré nám ponúka aj mimoriadne efektívne online prostredie. No a čísla len potvrdzujú, že to naozaj funguje”, povedal Ivan Vanák, kreatívny riaditeľ dotcom.sk.

Hru je možné si zahrať stále na Facebook profile bauMax SK alebo bauMax CZ.

Čo nesmie chýbať dobrej hernej aplikácii, čítajte v najnovšej prílohe Digital.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. apríl 2024 12:51