StoryEditor

Hodnotenie Stratégií: Padla prvá desiatka. Získala ju kampaň od TRIADu

14.03.2016, 07:00

Online kampaň agentúry TRIAD Advertising pre klienta O2 Slovakia sa stala aj novým Šampiónom hodnotenia.

V Hodnotení Stratégií hodnotili porotcovia spolu 53 februárových prác v deviatich kategóriách.

Najviac bodov pozbierala agentúra MUW Saatchi&Saatchi, ktorá sa stala Agentúrou mesiaca február.

 

Desať bodov pre nového Šampióna Hodnotenia Stratégií

V hodnotení padla aj prvá desiatka tohto ročníka hodnotenia. Porotca Adam Marčan (MUW Saatchi&Saatchi) ocenil najvyššou možnou známkou online kampaň Slová, ktoré robia radosť od agentúry TRIAD Advertising pre klienta O2 Slovakia. Agentúra navrhla online video, ktoré promuje časť kampane "Rozprávajme sa viac" s výrobou 3D príveskov s hlasom. Aby sme mohli hlas nielen počuť, ale sa ho aj dotknúť.

Kampaň ocenili vysokými známkami aj ostatní porotcovia a práca sa stala novým Šampiónom hodnotenia. Tým boli doteraz dve práce - Sporenie pre deti Pejko a Naťahovací leták Kolagén, ktoré získali zhodný počet bodov.

 

Vizitka kampane Slová, ktoré robia radosť:

  • Klient: O2 Slovakia
  • Agentúra: TRIAD Advertising
  • Creative director: Vlado Kurek
  • Art director: Marek Barančík, Produkcia: Lukash
  • Copywriter: Vlado Kurek, Juraj Stehlík
  • Account manager: Maru Mitlíková
  • Strategy director: Martin Woska

 

Všetky februárové práce a počty bodov, ktoré im porotcovia pridelili, si môžete pozrieť na na tomto linku.

 

Zdroj: Katarína Hrnčárová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
01. máj 2024 23:42