Online kampaň agentúry TRIAD Advertising pre klienta O2 Slovakia sa stala aj novým Šampiónom hodnotenia.
V Hodnotení Stratégií hodnotili porotcovia spolu 53 februárových prác v deviatich kategóriách.
Najviac bodov pozbierala agentúra MUW Saatchi&Saatchi, ktorá sa stala Agentúrou mesiaca február.
Desať bodov pre nového Šampióna Hodnotenia Stratégií
V hodnotení padla aj prvá desiatka tohto ročníka hodnotenia. Porotca Adam Marčan (MUW Saatchi&Saatchi) ocenil najvyššou možnou známkou online kampaň Slová, ktoré robia radosť od agentúry TRIAD Advertising pre klienta O2 Slovakia. Agentúra navrhla online video, ktoré promuje časť kampane "Rozprávajme sa viac" s výrobou 3D príveskov s hlasom. Aby sme mohli hlas nielen počuť, ale sa ho aj dotknúť.
Kampaň ocenili vysokými známkami aj ostatní porotcovia a práca sa stala novým Šampiónom hodnotenia. Tým boli doteraz dve práce - Sporenie pre deti Pejko a Naťahovací leták Kolagén, ktoré získali zhodný počet bodov.
Vizitka kampane Slová, ktoré robia radosť:
- Klient: O2 Slovakia
- Agentúra: TRIAD Advertising
- Creative director: Vlado Kurek
- Art director: Marek Barančík, Produkcia: Lukash
- Copywriter: Vlado Kurek, Juraj Stehlík
- Account manager: Maru Mitlíková
- Strategy director: Martin Woska
Všetky februárové práce a počty bodov, ktoré im porotcovia pridelili, si môžete pozrieť na na tomto linku.
Zdroj: Katarína Hrnčárová