HNonline Evita Dia eRUN.sk Mediweb MAFRA Slovakia Predplatné Inzercia + viac
Strategie.sk
Strategie na Facebooku Strategie na Twitteri Strategie na LinkedIn

Hodnotenie Stratégií: Víťazným TV spotom je spot od Respect App

Kinospot Misia: Úver na krajšie bývanie od agentúry Respect APP sa umiestnil v hodnotení Stratégií na prvej priečke medzi TV spotmi.
Zdroj: 
Katarína Hrnčárová
A A A

V decembrovom Hodnotení Stratégií sa na prvej priečke medzi TV spotmi umiestnil kinospot Misia: Úver na krajšie bývanie. Reklama od agentúry Respect APP pre klienta Prvá stavebná sporiteľňa si z Hodnotenia Stratégií odniesol po 4 body od obidvoch častí odbornej poroty.

 

 

Hlavnou postavou kampane je Lišiak, ktorý má ďalšiu misiu - priniesť ľudom úver na zariadenie domácnosti. Kinospot bol premietaný v kine pred najnovšou bondovkou Spectre.

 

Mesačné Hodnotenie TV spotov odbornou porotou obohacujú Stratégie v spolupráci so spoločnosťou Emotion ID o hodnotenie ľudí, ktoré je postavené na softvérovej detekcii ich emócií. U respondentov online panelu nevyvolal víťaz v kategórii TV spotov výrazné emócie - bol to koniec koncov kino spot stavaný na prostredie premietacej sály. Z emočných kriviek ale určite stoja za zmienku 2 momenty:

1. až 10. sekunda – Z krivky emócie hnev čítame, že ľudia, ktorí svpot videli prvýkrát, prežívali v jeho úvode mierny diskomfort. Prvých 10 sekúnd má tendenciu byť dramatických, ľudia sa mračia, koncentrujú na to, čo príde. Pomáha hudobný podklad – jeho konkrétny dopad by sa mohol odmerať v samostatnom teste. Tento moment pri ďalšom vzhliadnutí spotu ustupuje. Dramatický úvod vnímame z pohľadu emócií v marketingu pozitívne, pretože dokáže pritiahnuť pozornosť.

16. až 19. sekunda – Mierne pobavenie sledujeme v druhej polovici spotu presne pri uvedení výšky úveru. Ľudia, u ktorých sa pozitívne prežívanie v tomto momente zvýšilo, si odnášajú solídny základ pre skratkovité rozhodovanie: produktovú informáciu napojenú na pozitívnu emóciu.

Zber dát bol realizovaný cez online panel agentúry 2muse. Prebiehal v období od 12. do 15. januára na reprezentatívnej vzorke 200 respondentov. Kvótny výber bol z cieľovej skupiny populácie Slovenska vo veku 18-69 rokov.

 

Všetky decembrové reklamy si môžete pozrieť na tomto linku.

Prečítajte si aj: Buďte originálni. Inšpirujte sa najkrajšími PFkami 2016