StoryEditor

Hornbach v novej kampani vyzdvihuje pracovné oblečenie

27.03.2015, 12:00
Spoločnosť Hornbach predstavuje novú marketingovú kampaň s názvom „Jarná kolekcia Hornbach“.

V nej Hornbach zdôrazňuje mimoriadny vzťah domácich majstrov k ich pracovným odevom, pretože práve tie sú svedkami tvrdej driny jeho majiteľov pri realizácii projektov, a preto si zaslúžia ocenenie.

Televízny spot vyzdvihujúci pracovný odev rozpráva príbeh muža, ktorému žena omylom vyhodila jeho staré obľúbené nohavice. Muž ide bez váhania vo svojich spodkoch, aby ich získal späť. Začína odysea, ktorá končí na epicky inscenovanej skládke, kde muž konečne svoje obľúbené oblečenie nájde a môže sa pustiť do projektu.

„V Hornbachu sme vždy sledovali, akí pyšní sú zákazníci na svoje projekty. A najmä na to, s akou vášňou ich realizujú a s akým nasadením sa im venujú. Prostredníctvom Facebooku sme na jeseň dostávali fotografie našich fanúšikov v roztrhaných šatách, ktoré si odfotili pri svojich činnostiach. A tak sme pochopili, čo im leží na srdci. Novou kampaňou tak chceme ich vyslúžené pracovné oblečenie vyzdvihnúť, odmeniť a súčasne ich samých motivovať k tomu, aby začali s novými jarnými projektmi v dome a na záhrade. Pokojne sa pri tom môžu aj zašpiniť," hovorí David Kolář, marketingový riaditeľ spoločnosti Hornbach v Českej republike a na Slovensku.

Po minuloročnej kampani, kedy rozdával Hornbach v predajniach vrecia na odpadky v rámci „Urob niečo proti škaredosti“, budú od polovice apríla zdarma vo všetkých predajniach na Slovensku aj v Čechách nášivky „Srdcovka – Stvorené tvojimi činmi“, ktorou môžu kutilovia ozdobiť svoj pracovný odev.

Koncept novej komunikačnej kampane spoločnosti Hornbach už tradične vznikol v reklamnej agentúre HEIMAT. Spot režíroval Carl Erik Rinsch, produkciu zaistila spoločnosť Trigger Happy Productions. Kampaň je na Slovensku nasadená od 1. apríla. Beží aj v Českej republike, Nemecku, Rakúsku, Holandsku, Švajčiarsku, Švédsku a Luxembursku. Televíznu propagáciu sprevádza tlačená, online a outdoorová reklama spolu s komunikáciou na mieste predaja.
 

Vizitka kampane:

Názov: Jarná kolekcia HORNBACH 

Médiá: TV, online, outdoor

Obdobie: na Slovensku od 1. 4., od 14. 3. v Českej republike  

Agentúra: HEIMAT, Berlín                     

Produkcia: Trigger Happy Productions GmbH

Réžia: Carl Erik Rinsch

Kamera: Bjorn Chapentier

Editor: Ben McCambridge

Online: Arri, Berlin

 

https://www.youtube.com/watch?v=Q5ZoJxLTMA0&feature=youtu.be

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 16:04