StoryEditor

Inšpirujte sa najlepšími eventmi zo sveta

27.03.2015, 14:00
Čo sa stane, ak na ulici stlačíte červené tlačidlo a potom si vyberiete nesprávnu farbu?

PUSH THE RED BUTTON bolo pokračovaním naozaj vydarenej guerilly, ktorú zrealizovala televízna spoločnosť TNT pri launchi dramatického seriálu. Prvá sa volala A dramatic surprise on a quiet square a druhá A dramatic surprise on an ice-cold day.

Vyber si farbu

Pokračovanie pripravila agentúra Duval Guillaume Modem. Na frekventovanú obchodnú ulicu v Holandsku umiestnili červené tlačidlo a výzvu pre okoloidúcich, aby ho stlačili. Len čo ho niekto stlačil, spustil sa k nemu kaskadér, ktorý mu dal na výber modrú alebo žltú.

Dráma v priamom prenose

Podľa toho, čo si vybral, odohrala sa priamo na ulici pred všetkými ostatnými okoloidúcimi fascinujúca a realistická dráma, samozrejme, zinscenovaná. Jej súčasťou bol aj únos toho, kto stlačil tlačidlo a odštartoval tak celú drámu, ktorá nastala.

Launch seriálu to bol naozaj výborný, napríklad na youtube má aktuálne takmer 15 miliónov zhliadnutí.

 

 

Tento článok vyšiel v magazíne Stratégie, ktoré sú práve teraz v predaji. Kúpte si ich a prečítajte si tiež o polárnom medveďovi, ktorý sa prechádzal v uliciach Londýna, alebo aj o tom, čo všetko sú ľudia ochotní urobiť pre svoju obľúbenú značku. A ešte oveľa viac nájdete v špecializovanej prílohe Eventy.

 

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

 

 

 

 

 

Zdroj: Perla Žinčíková

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 19:02