StoryEditor

J&T Banka sa chváli »najspokojnejšími klientmi«. Pozrite si novú kampaň

22.07.2014, 09:58
Natáčalo sa na Kube. Hlavnou postavou je "najspokojnejší bankový klient".

J&T Banka dnes štartuje novú kampaň. Ako približuje Marek Šupa, riaditeľ Marketingu a komunikácie J&T Banky, ústrednou postavou a zároveň hlavným posolstvom aktuálnej kampane je najspokojnejší bankový klient, ktorý si popri najvyšších výnosoch užíva aj benefity klubu Magnus. „Tento message sa zároveň opiera o reálne výsledky prieskumu TRI*M, v ktorom J&T Banka dosiahla v oblasti spokojnosti a lojality klientov (tzv. retencie) 101 bodov, pričom v porovnaní s klientmi bežných bánk, kde priemer predstavoval 65 bodov a privátnych bankovníctiev retailových bánk na slovenskom trhu, ktoré dosiahli v hodnotení 75 -80 bodov, ide o vysoko nadštandardný výsledok.“ TRI*M je značkový prieskum agentúry TNS, ktorý hodnotí spokojnosť a lojalitu zákazníkov. Realizovaný bol v júni 2013 na vzorke 195 respondentov.

 

Ku kampani

Hlavnú úlohu v TV spotoch si zahrali Ricardo Guedes a Stuart Carbery, ktorí majú za sebou spoluprácu so špičkovými fotografmi ako Helmut Newton, Richard Avedon, či Bruce Weber pre značky Chanel, Givenchy a Abercrombie & Fitch.

Dominantným a zjednocujúcim prvkom každého spotu je morské pobrežie. Aby tento obraz farebnosťou nepôsobil gýčovo, bola dôležitá práca so svetlom a využitie špeciálnej techniky tzv. colorgrading. „Každý moment je charakteristický eleganciou, ľahkosťou a minimalizmom, ktoré sú pre spoty J&T Banky už typické. Rovnako typický je aj hlavný predstaviteľ, ktorým je opäť úspešný muž, reprezentujúci klienta. Táto postava sa spája so značkou J&T Banky od začiatku nadlinkovej komunikácie, t.j. od roku 2009,“ približuje Marek Šupa.

Divácky zaujímavý je, podľa jeho slov, aj moment prekvapenia, ktorý miestami hraničí až s hranicou absurdity, keď sa na pláži objavuje knižnica, hotelová izba, či lietajúci balón, symbolizujúce výhody klubu Magnus. Pre reálne stvárnenie knižnice zakúpila J&T Banka na Kube 5-tisíc kníh, dovoz vlastných totiž domáce zákony nepovoľujú. Všetky knihy poputujú miestnym školákom. „Od schválenia produkcie až po zahájenie prvej klapky ubehlo iba niečo vyše týždňa. Za ten čas dokázal miestny štáb vyrobiť z vodného skútra snežný, postaviť hotelovú izbu priamo na pláži, či vytvoriť špeciálne upravený teplovzdušný balón. Keďže tie klasické nie sú na Kube povolené, na to, aby sme ho dostali do vzduchu sme si museli zapožičať vhodnú techniku. Všetky použité dekorácie boli reálne, fyzicky prítomné pred kamerou, nič sa nedokresľovalo“, odhaľuje zákulisie výroby spotov Marek Šupa.

 

Kreatívne sa na tvorbe spotov podieľala reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett, výrobu zabezpečila TV JOJ pod taktovkou režiséra Jaromíra Malého. Prvý zo série je nasadený od dnes, t.j. 22. júla 2014. Kampaň pokračuje v priebehu leta ďalším videom a na jeseň budú nasadené zvyšné štyri. Prvýkrát v histórii budú na TV JOJ vysielané v HD kvalite. Televízne spoty sú doplnené printovou a online kampaňou. 

http://youtu.be/BhbstKZ7-_Q

http://youtu.be/0cA1zIj9_qY

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 13:41