StoryEditor

Kampaň, ktorá ukazuje, ako zomreli vojnoví veteráni

28.05.2015, 12:34
Niekedy vás vojna dobehne nie na bojisku, ale v pohodlí domova.

V Crispin Porter + Bogusky pripravili kampaň, ktorá má byť spomienkou na vojnových veteránov. Nie však obyčajných, ale tých, ktorí sa vrátili z vojny domov, no boje, zbrane a mentálne poruchy ich dohnali. Až nakoniec spáchali samovraždu. Ukážku kampane publikoval adweek

Kampaň si zaslúži pozornosť najmä pre umelecké stvárnenie a fotografie, ktoré nafotil vojnový fotograf. Svojím príbehom vybijú dych. Zobrazujú miesta, kde sa samovraždy odohrali.

Pozrieť sa oplatí i samotnú microsite, ktorá vznikla pre účel kampane. Tu nájdete smutné príbehy o tom, ako jednotliví veteráni ukončil život. Jeden z nich sa vrátil z vojny domov, no na záhrade si začal stavať bunker a skladovať zásoby jedla. Až to nakoniec nevydržal a aj jeho vojna dobehal až doma. 

Reklamná agentúra pri tvorbe kampane vychádzala z faktu, že v US spácha samovraždu každý deň až 22 vojnových veteránov. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 14:55