V Crispin Porter + Bogusky pripravili kampaň, ktorá má byť spomienkou na vojnových veteránov. Nie však obyčajných, ale tých, ktorí sa vrátili z vojny domov, no boje, zbrane a mentálne poruchy ich dohnali. Až nakoniec spáchali samovraždu. Ukážku kampane publikoval adweek.
Kampaň si zaslúži pozornosť najmä pre umelecké stvárnenie a fotografie, ktoré nafotil vojnový fotograf. Svojím príbehom vybijú dych. Zobrazujú miesta, kde sa samovraždy odohrali.
Pozrieť sa oplatí i samotnú microsite, ktorá vznikla pre účel kampane. Tu nájdete smutné príbehy o tom, ako jednotliví veteráni ukončil život. Jeden z nich sa vrátil z vojny domov, no na záhrade si začal stavať bunker a skladovať zásoby jedla. Až to nakoniec nevydržal a aj jeho vojna dobehal až doma.
Reklamná agentúra pri tvorbe kampane vychádzala z faktu, že v US spácha samovraždu každý deň až 22 vojnových veteránov.