Rádio Expres v týchto dňoch spúšťa kampaň na podporu sútaže "Počúvam Rádio Expres“. Hra je jednoduchá, stačí zaslať SMS a čakať na telefonát z rádia. Mechanika je teda rovnaká, ako minulý rok. Agentúra, z ktorej pochádza sprevádzajúca kampaň, je však tento rok nová. Rádio Expres si vybralo THIS IS LOCCO.
“Súťaž 1 000 EUR za 1 SMS vysielame už 10 mesiacov a preto sme sa rozhodli pre menšiu pripomínaciu kampaň. Koncept so zaujímavou myšlienkou od agentúry THIS IS LOCCO sme si vybrali už v prvom kole a následne ho rozpracovali,” hodnotí priebeh výberu Tomáš Halmeš, Marketingový riaditeľ Rádia Expres.
Nápad sa zrodil jednoducho. “Čo je lepšie ako hovor od kamaráta? Hovor z Expresu. Alebo ešte lepšie - hovor rovno od tisíc eurovky. Na posilnenie messagu sme vytvorili sériu krátkych spotov, každý v inom prostredí. Lebo prichádzajúci telefonát vás môže zastihnúť kdekoľvek. Dôraz bol kladený na odčítateľnosť posolstva, ktoré má dominantnú pozíciu vo vizuále,” vysvetľuje creative team leader agentúry Juraj Kováč.
“Veľmi sa tešíme, že nás Expres oslovil s touto expresnou kampaňou. Tešíme sa už teraz na nové zadania,“ komentuje account director Rasťo Bahurinský.
Kampaň z dielne mladej agentúry zahŕňa sériu TV spotov, OOH a printovú inzerciu. Naplánovaná je na apríl a máj, k spomínaným formátom sa pridá aj kinoreklama.
Vizitka kampane:
Počúvam Rádio Expres
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative Director: Tomáš Rosputinský
Art Director: Martin Máčada, Matej Rudinský, Matej Pavlanský
Creative Leader: Juraj Kováč
Account Director: Rasťo Bahurinský
Account Executive: Viktor Blaha
Produkcia: Štefan Lelovič, Pseudoart
https://www.youtube.com/watch?v=t96Tw6TrOUA