StoryEditor

Konferencia LOTE – aký je marketing budúcnosti

26.03.2015, 10:47
Ako by mala vyzerať vaša kreativita, ak chcete, aby aj predávala, a ako vás môžu nachytať vlastné data. Aj to sme sa práve dozvedeli.

Máme za sebou dva bloky konferencie Living on the Edge.

Vzkriesenie marketingu – takto vidí budúcnosť marketingu Marian Timoracký, konzultant z United Consultants.

Vedeli ste o tom, že 53% mladých ľudí (do 35 rokov), ak by si mohli vybrať, by sa radšej vzdalo čuchu ako všetkých dostupných technológií? Aj s touto informáciou začal svoju prezentáciu Daniel Minárik, CEO retail.bi. Hovoril o technológiách, ktorá nám pomôžu poznať zákazníka v retaili.       

Andrea Dávidová z TNS prezradila, aký je zákazník budúcnosti a ako sa bude správať.

Milada Halová z Tatra banky, Peter Ižo z MADE BY VACULIK či Pavol Minár z Istropolitana Ogilvy sa pozreli na komunikáciu bánk na Slovensku a predstavili svoj recept na úspech. 

Príďte sa pozrieť na konferenciu, čaká vás ešte zaujímavý program. Kompletný program nájdete tu:

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 01:59