Máme za sebou dva bloky konferencie Living on the Edge.
Vzkriesenie marketingu – takto vidí budúcnosť marketingu Marian Timoracký, konzultant z United Consultants.
Vedeli ste o tom, že 53% mladých ľudí (do 35 rokov), ak by si mohli vybrať, by sa radšej vzdalo čuchu ako všetkých dostupných technológií? Aj s touto informáciou začal svoju prezentáciu Daniel Minárik, CEO retail.bi. Hovoril o technológiách, ktorá nám pomôžu poznať zákazníka v retaili.
Andrea Dávidová z TNS prezradila, aký je zákazník budúcnosti a ako sa bude správať.
Milada Halová z Tatra banky, Peter Ižo z MADE BY VACULIK či Pavol Minár z Istropolitana Ogilvy sa pozreli na komunikáciu bánk na Slovensku a predstavili svoj recept na úspech.
Príďte sa pozrieť na konferenciu, čaká vás ešte zaujímavý program. Kompletný program nájdete tu: