Kristína Farkašová sa v kampani pre Zlatú studňu ako mamička, herečka, blogerka a dizajnérka priznáva k tomu, že všetko zvláda vďaka tomu, že pije. A priznáva i to, že nalieva aj deťom - dojčenskú vodu Zlatíčko.
Spolu s agentúrou HEADS natočila sériu videií, ktoré sa stali súčasťou kampane. V prvom spote Kristína hovorí, čo všetko vo svojom živote robí od mamičkovania, herečkovania, tričkovia až po upratovanie. Pritom, ako vymenúva všetky aktivity, postupne jej mrzne úsmev na tvári.
V druhom spote sa Kristíny pýta jej kamarátka v detskom kútiku, kedy si stihla dať mejkup. Kristína odpovedá, že to zvláda vďaka pitiu.
V treťom spote zase zvláda byť vo forme.
A v štvrtom spote odporúča, že by s pitím mala začať nielen jej kamarátka ale tiež jej syn.
“Kristína Farkašová je pre mamičky hotovou celebritou. Milujú jej tričká, jej nadhľad, s ktorým píše o materstve i kontent, ktorý nájdu na jej facebooku a instagrame. Preto ju agentúra vybrala ako tvár značky Zlatá studňa, ktorá prináša portfólio vôd ideálnych pre deti i celú rodinu. A my sme sa s výberom agentúry úplne stotožnili,” uvádza Kristína Grófová, brand manažérka značky Zlatá studňa.
Zdroj: eb.