Liga proti rakovine v novej kampani ďakuje tisíckam darcov, ktorí jej pomáhajú kúpou narcisu alebo darovaním 2% z daní.
Oba prúdy kampane – kampaň pre 2% i kampaň na Deň narcisov - sú spojené myšlienkou „Vieme, že nepomáhate preto, aby ste sa zviditeľnili.“
Kampaň vytvorila agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS, televízny spot vznikol pod taktovkou režiséra Dana Dekana. Hrdinami kampane sú darcovia Vlado a Lýdia, ktorých tváre a mená reprezentujú tisícky prispievateľov Ligy proti rakovine.
Kampaň je nasadená v online, printoch, TV, rádiu a na plochách OOH.
Vizitka:
Klient: Liga proti rakovine
Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Creative Director: Peter Rajčák
Art director: Denisa Pajkošová
Copywriter: Jozef Chmel, Peter Rajčák
Strategic director: Radka Gbelská
Account director: Barbora Sýkorová
Account manager: Jakub Ondruš
Réžia: Dano Dekan
Produkcia: 2ndUnit
Online cast kampane: Melon Marketing
https://www.youtube.com/watch?v=BSYCx-DCI5c&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=ui3d7JJYaJU&feature=youtu.be
Zdroj: red