StoryEditor

Hviezdami reklamy sú bežní ľudia. Ďakuje im Liga proti rakovine

02.03.2015, 14:41
Liga proti rakovine sa rozhodla netradične poďakovať tisíckam darcov, ktorí jej pomáhajú kúpou narcisu alebo 2 % z daní.

Liga proti rakovine v novej kampani ďakuje tisíckam darcov, ktorí jej pomáhajú kúpou narcisu alebo darovaním 2% z daní.

Oba prúdy kampane – kampaň pre 2% i kampaň na Deň narcisov - sú spojené myšlienkou „Vieme, že nepomáhate preto, aby ste sa zviditeľnili.“

Kampaň vytvorila agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS, televízny spot vznikol pod taktovkou režiséra Dana Dekana. Hrdinami kampane sú darcovia Vlado a Lýdia, ktorých tváre a mená reprezentujú tisícky prispievateľov Ligy proti rakovine.

Kampaň je nasadená v online, printoch, TV, rádiu a na plochách OOH.

 

Vizitka:

Klient: Liga proti rakovine

Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS

Creative Director: Peter Rajčák

Art director: Denisa Pajkošová

Copywriter: Jozef Chmel, Peter Rajčák

Strategic director: Radka Gbelská

Account director: Barbora Sýkorová

Account manager: Jakub Ondruš

Réžia: Dano Dekan

Produkcia: 2ndUnit

Online cast kampane: Melon Marketing

https://www.youtube.com/watch?v=BSYCx-DCI5c&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=ui3d7JJYaJU&feature=youtu.be

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 19:02