Uvedenie Magnesia Red sprevádza podlinková podpora, online kampaň aj TV spot, ktorý sa natáčal v stredných Čechách na barokovom zámku Skrýšov. Práve tu sa chovu býkov venuje herec Karel Roden. Práve býk je jedným z hrdinov nového TV spotu. „Realizácia televízneho spotu priniesla viacero produkčne náročných situácii. Pre natáčanie sme si zvolili býka unikátneho plemena Dexter, ktoré v Čechách ako prvý začal chovať Karel Roden. S býkom sme pracovali 40 dní pred tým, než sa postavil pred kameru. Špecificky pre TV spot trénoval býk rozbeh a zastavenie. Pred samotným natáčaním sme potrebovali 4 hodiny na to, aby sme býka umyli, ostrihali a natupírovali podľa predstáv režiséra,“ približuje Radka Soukupová, Group Brand Manager spoločnosti Karlovarské minerální vody.
Kreatívu TV kampane vytvorila milánska agentúra Arnold, produkciu zabezpečila spoločnosť Armada Films a réžiu Roman Valent. TV spot štartuje v slovenskom éteri od 18.9.
Vizitka kampane:
Klient: Karlovarské minerální vody
Kreatíva TV spotu: Arnold
Réžia TV spotu: Roman Valent
Produkcia TV Spotu: Armada Films
Mediálna agentúra: MÉDEA Slovakia
Public relations: SEESAME Communication Experts
https://www.youtube.com/watch?v=CL8aDMLpQTw&feature=youtu.be
Zdroj: rm