StoryEditor

Magneticky príťažlivá reklama

09.10.2015, 15:00

Aj tradičný typ média, akým je v súčasnej digitálnej dobe print, vie ponúknuť zaujímavú reklamu. Môže sa však klasická printová reklama stať magneticky príťažlivou?

V rámci uvedenia kampane k novým vôňam AVON Attraction  pripravila mediálna agentúra Starmedia Co. neštandardnú inzerciu, ktorá podtrhuje kreatívny koncept. Ide o prvú magnetickú inzerciu na Slovensku. Tak ako sa vzájomne priťahujú muž a žena, magnetická príťažlivosť sa prejavila aj v inzercii. Špeciálne vlepovaná 4-strana sa v rohoch spojila magnetmi, ktoré k sebe priťahujú flakón ženskej a mužskej vône AVON Attraction.

 

 „Naše nové vône sú vytvorené tak, aby prebudili túžbu a príťažlivosť. Práve príťažlivosť a jej silu sme chceli preniesť aj priamo do komunikácie a keďže považujeme printovú reklamu stále za jeden z najdôležitejších kanálov pri komunikácii s našou cieľovou skupinou rozhodli sme sa pre neštandard práve v tomto média type,“ povedala Eva Kandríková, PR a Advertising Specialist Slovensko. „Chceli sme dopriať zákazníčkam, aby zažili na vlastnej koži magickú príťažlivosť od AVONu,” hovorí Daniela Gáborová, Account Manager mediálnej agentúry Starmedia Co.
 
Okrem špeciálnej magnetickej inzercie bude táto novinka od AVONu podporená aj šesť týždňovou televíznou reklamou, reklamou v printe a digitále. Vizuál štandardnej kampane pripravil Leagas Delaney a o nákup médií sa postarala Starmedia Co., ktorá je súčasťou Starcom MediaVest Group. Kampaň je zároveň podporená súťažou, kde hlavnou výhrou je dvojtýždňový zájazd pre dve osoby na Tahiti.
 
 

 

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

 

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 06:19