StoryEditor

MBV vytvoril spot, ktorý médiá odmietli vysielať

19.06.2014, 14:22
Údajne bol príliš "pikantný". Vďaka internetu sa však dostal k verejnosti. Pozrieť si ho môžete aj u nás.

Agentúra MADE BY VACULIK stojí za kampaňou pre medzinárodný festival divadelných škôl Istropolitana Projekt 2014, organizovaný Vysokou školou múzických umení v Bratislave. Tá pozostáva z TV spotu a rádio spotu, ktoré sa však z etických dôvodov nedostali do vysielania niektorých televíznych staníc, a to ani po 22. hodine. Príčinou bol príliš „šteklivý“ obsah.

Kampaň 20. ročníka festivalu nesie názov "Radi striedame postavy" a paroduje „prelietavosť“ študentov herectva nielen medzi postavami, ale aj medzi ich partnermi, čo spot presne vystihoval.

Vďaka internetu si však verejnosť môže spomenuté – a dokonca aj bonusové, materiály pozrieť a vypočuť. Kampaň dopĺňajú tlačové vizuály, ktoré využívajú rímsku číslicu 20 doplnenú o tretie X – teda XXX – ako abstraktné vyjadrenie životného štýlu hercov.

 

 

Pozrite si spot, aj vám sa zdá neetický?

https://www.youtube.com/watch?v=EN7JR6a0Grc

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 19:06