StoryEditor

McDonald's spustil narodeninovú kampaň

01.09.2015, 10:54
Fastfoodový reťazec oslavuje 20 rokov. Ide o prvú veľkú slovenskú kampaň. Pozrite si úvodný spot.

Pred dvadsiatimi rokmi, presne 13. októbra 1995, otvoril najväčší fastfoodový reťazec na svete McDonald's svoju prvú reštauráciu a to v Banskej Bystrici. A rozhodol sa to osláviť narodeninovou kampaňou, ktorú odštartoval dnes televíznym spotom. Kampaň nesie názov BigMac Theory - 20 najchutnejších zážitkov. V prípade McDonald's tak ide o prvú veľkú pôvodnú slovenskú kampaň. 

 

Myšlienka kampane vychádza z toho, že každý má svoju vlastnú teóriu, ako mu najlepšie chutí McDonald's. Aj preto je kľúčovou postavou v spote zákazník, ktorý si jedlo v McDonald's vychutnáva na rôzne spôsoby. 

Za nápadom stojí agentúra Wiktor Leo Burnett, ktorá vyhrala tender na začiatku leta 2015. Jednou z úloh bolo, aby kampaň zohľadňovala nielen špecifiká Slovenska, slovenských zákazníkov, ale aj 20 rokov McDonald's u nás. „Voľba padla na Wiktor Leo Burnett a sme veľmi spokojní s kampaňou ktorú pripravili,“ hovorí Ivana Šedivá, marketingová riaditeľka McDonald´s ČR a SR. 

Ivan Horváth, kreatívny riaditeľ WLB, prezrádza, ako k nápadu prišli: "Aj keď McDonald's dobre poznáme, chodili sme do reštaurácií počas brainstormingu oveľa častejšie a všímali sme si ľudí a ich správanie. To nám dalo aj veľkú inšpiráciu a množstvo nápadov. Celý brainstorming bol doslova chuťovkou. Hľadali sme niečo, čo spája rôznych ľudí, resp. ich spôsob, ako si vychutnávajú McDonald's, a tak sme dospeli k tomu, že každý má vlastnú teóriu, ako mu najlepšie chutí McDonald´s. A od tohto momentu bol už len kúsok k zadefinovaniu konceptu a tak vzniklo svieže spojenie názvu kampane s jedným z hlavných produktov. Znelo to young, fresh a bolo to chytľavé.“

The BigMac Theory kampaň od Wiktor Leo Burnett začína TV spotom a bude podporená tiež rôznymi online aktivitami a komunikáciou na sociálnych sieťach, direct mailom, POSM nosičmi a narodeninovým prekvapením vo vybraných reštauráciách. PR aktivity narodenín a kampane zastrešuje 1st CLASS AGENCY.

Do McDonald's chodí naozaj takmer každý. A každý má svojský spôsob, ako si vychutnávať svoje jedlo v McDonald´s. V spote sa majú preto nájsť všetci a to úsmevným a pravdivým spôsobom, ktorý im je známy. Dynamická a veselá exekúcia by sa mala preniesť do rovnakého pocitu, ktorý by si diváci mali odniesť z jeho sledovania. Veríme, že ľudí spot najmä poteší a že sa v ňom každý takpovediac nájde a prídu do McDonald's s rovnakou radosťou, ako tam chodia už 20 rokov,“ uzatvára Ivana Šedivá z McDonald´s.

 

Čítajte tiež:

Aké má McDonald's plány s franchisingom a ako zmenia podmienky pre tých, čo by chceli mať franšízu na vlastnú McDonald's reštauráciu, čítajte v júlových Stratégiách v rozhovore s generálnym riaditeľom McDonald's pre ČR a SR Tomaszom Rogaczom.

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 00:12