Ide o ďalším pokračovanie globálneho komunikačného konceptu značky „Keď si hladný, nie si to ty“. Ako informovala agentúra AMI Communications Slovakia, zápletka zasadená do ázijského prostredia zachytáva bojovníka Kung-fu, ktorého hlad pripraví o koncentráciu. Hladným alter egom je práve Mr. Bean, ktorý nachádza riešenie v čokoládovo-karamelovej tyčinke Snickers. Kampaň sprevádza slogan – „Keď si hladný, strácaš koncentráciu“.
„Keď sme hladní, nie sme vo svojej koži, strácame pozornosť, a to je zdrojom množstva nepríjemných situácií. Náš nový spot ukazuje, že kúsok Mr. Beana môže byť v každom z nás a hlad ho dostane na povrch. Akokoľvek je Mr. Bean celosvetovo obľúbená postava, asi málokto chce byť v jeho koži. Tyčinka Snickers je elegantným riešením, ako byť zase rýchlo sám sebou," hovorí Radovan Veselý, brand manažér značky Snickers.
Okrem hlavného televízneho spotu bude v internetovom prostredí uvedený inovovaný web značky a objavia sa videá s ďalšími vtipnými scénkami s Mr. Beanom. Spot podporia okrem PR a digitálnej komunikácie aj špeciálne nosiče s tvárou Mr. Beana, ktoré sa na miestach predaja objavia v októbri. TV spot aj krátke videá boli vytvorené londýnskou agentúrou AMV BBDO a už predstavené na niekoľkých svetových trhoch.
https://youtu.be/5YfgvATUObQ
Zdroj: red, rm