Na včerajšom Hodnotení Stratégií porotcovia mali porotcovia plné ruky práce. Hodnotili aj práce z kategórií BTL, teda PR, Direct markeing a Event&Sales promo. Pozrite si, ktoré rekordy padli a ktorá práca získala najvyšší možný počet bodov.
Rekordný počet prác
Agentúry prihlásili do Hodnotenia Stratégií najviac prác v tomto roku, až 54. Jednu prácu porota vyradila a nehodnotila, pretože nespĺňala kritériá kategórie. Tri práce porota nehodnotila pre neúplnosť podkladov a presunula ich hodnotenie do nasledujúceho mesiaca.
Najviac bodov pre Agentúru mesiaca
Wiktor Leo Burnett je agentúrou mesiaca marec. Agentúra získala 61,31 bodov, čím si vytvorila bezkonkurenčný náskok pred ďalšou agentúrou v poradí. Zároveň je získaný počet bodov dokonca najvyšší v tomto ročníku Hodnotenia. Najviac bodov získala agentúra za TV spot Auto pre klienta J&T Banka.
Po pol roku nový Šampión hodnotenia
Bodovanie kreatívnej časti poroty určilo nového Šampióna hodnotenia. Od októbra 2014 ním bol Rómsky mýtus od agentúryMayer/McCann Erickson, novým Šampiónom hodnotenia je odvčera Hyundai ix1 od agentúry Creo Young&Rubicam. Práca prihlásená do kategórie PR získala priemernú známu 9.00 od kreatívnej časti poroty a 6.67 od zádavateľov.
Desiatka pre Sagana
Prvýkrát v tomto ročníku bol udelený najvyšší možný počet bodov. Troma desiatkami (za kreativitu, posolstvo a prevedenie) ocenil porotca Vlado Kurek z agentúry Triad Advertising prácu S4GAN v kategórii Outdoor. Vytvorila ju agentúra MUW Saatchi & Saatchi pre klienta Telekom.
Všetky práce a body z marcového Hodnotenia Stratégiísi môžete pozrieť tu.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: Katarína Hrnčárová