StoryEditor

Na shortlist EPICA Awards sa prebojovali tri slovenské agentúry

12.11.2015, 09:04
Na shortliste EPICA Awards je tento rok 867 prác. Medzi nimi sú aj práce agentúr JANDL, MADE BY VACULIK a Wiktor Leo Burnett.
EPICA Awards 2015 zverejnila včera zoznam shortlistových prác. Z takmer 4 000 prihlásených prác sa na shortlist dostalo 867. Sú medzi nimi aj práce troch slovenských agentúr - JANDL, MADE BY VACULIK a Wiktor Leo Burnett. Kampane, s ktorými zabojujú o ocenenie, už pozbierali ocenenia na iných zahraničných súťažiach. 
 
 
 

Melvin, Pierre, Steve

  • Kategória: Fashion, Footwear & Personal Accessories
  • Agentúra: JANDL
  • Klient: Samdex

Agentúra JANDL s kampaňou pre klienta SAMDEX získala na EPICA Awards šesť shortlistov. Kampaň už pozbierala ocenenia z viacerých svetových súťaží - z Cannes si odniesla prvého bronzového leva pre Slovensko a zlato z Golden Drum.

 
 
 
 

Najčerstvejšie Tesco

  • Kategória: Online Campaigns - Food & Drink
  • Agentúra: MADE BY VACULIK
  • Klient: Tesco

"Najčerstvejšia" kampaň pre obchodný reťazec Tesco od agentúry MADE BY VACULIK už bola ocenená zlatými Klincami i zlatom z Goldem Drum.

 
 
 

PlayDowJones

  • Kategória: Websites
  • Agentúra: Wiktor Leo Burnett
  • Klient: J&T Bank

Agentúra Wiktor Leo Burnett si odniesla za kampaň PlayDowJones dva shortlisty zo súťaže Golden Drum. Na súťaži ADC*Europe Awards už agentúra úspešne premenila shortlist na striebro v kategórii Innovation & Integration.

 

 
 
Všetky shortlistové práce bude hodnotiť hlavná porota, ktorá zasadá budúci týždeň od 16. - 18. novembra v Berlíne. Porota sa skladá z 54 novinárov popredných reklamných a marketingových magazínov z 44 krajín. Grand Prix a zlatí víťazi budú vyhlásení 19. novembra. Strieborní a bronzoví víťazi budú vyhlásení 20. novembra.
 
 

Zdroj: Katarína Hrnčárová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 13:09