StoryEditor

Na Slovensku máme prvý backlight s audience cielením

18.11.2015, 12:46
Backlight presne vie, kto ide okolo. Podľa toho pošle sms.

Zastaviť dnes uponáhľaných ľudí, aby si všimli reklamu, okolo ktorej prechádzajú, je výzvou. Agenture Starmedia sa to však podarilo. Vytvorila prvý backlight, ktorý reaguje na to, kto okolo neho práve prechádza.

Na prvý pohľad ide o klasický backlight, ktorý zobrazuje najnovší Samsung Galaxy S6 Edge Plus. Ľudí však dokáže identifikovať a poslať im sms.

Najnovší Samsung je známy svojimi farebnými notifikáciami a ohnutým displejom. Práve to chcela agentúra odpromovať. Každý, kto prejde okolo backlightu a patrí do cieľovej skupiny Samsungu, dostane na svoj telefón notifikáciu, aby vyskúšal nový smartphone s farebne meniacim sa pozadím a tiež, aby sa zapojil do súťaže.

Ide tak o prvú reklamu, ktorá má v sebe zabudovanú location-based services (LBS). Vidieť ho môžete v bratislavskom podchode pred Prezidentským palácom.

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. máj 2024 15:58