StoryEditor

Najlepšie práce za rok 2013 má Istropolitana Ogilvy

07.11.2013, 12:10
Porota Hodnotenia Stratégií vybrala to najlepšie z tvorby reklamných agentúr. TV spoty ostali bez „najlepšej práce“. Pozrite si výsledky.

Poznáme najlepšie slovenské reklamy roku 2013. Súťaž Hodnotenie Stratégií sa výnimočne ukončila v októbri hodnotením prác agentúr za mesiac september (vždy ex-post). Na záver tohto obdobia porota zasadla ešte raz, aby vybrala najlepšiu prácu v danej kategórii. Takto vybrané práce získali po 30 bodov do súťaže Agentúra roka. Vyberalo sa z prác, ktoré počas roka získali 5 a viac bodov.

 

Paradoxne, najslabšou kategóriou v roku 2013 sú TV spoty, ktoré po uznesení poroty ostali bez práce, ktorú by porota označila za najlepšiu. Naproti tomu, slovenské agentúry trend onlinu zobrali vážne. Najhustejšie obsadenou kategóriou bol práve Online, kde porota označila takmer rovnocenne dvoch adeptov na víťazov. Nakoniec práca Peter Sagan parking pre klienta Citroen od Istropolitana Ogilvy ponesie titul najlepšej práce, tesne za sebou nechala agentúru Core4 (Beacon web – Core4 nový web). Práca Peter Sagan parking si svoje prvenstvo zobrala okrem Online aj v kategórii PR. O práci bolo počuť počas roka, kedy sa udržala ako šampión Hodnotenia (od júla s náskokom 9 bodov). Agentúra obhájila svoje nápady aj v kategórii Print – Gratulujeme víťazom Tour de France pre Heineken, a tiež agentúra bodovala v New Media s prácou Foto roka pre VÚB banku.

 

Za povšimnutie stojí, koľko prác sa za celý rok prebojovalo na shortlist (resp. získali 5 a viac bodov). Napríklad kategórie Radio či Event&SalesPromo po celoročnom sčítaní ostali obsadené len po jednej práci. Direct marketing ostal pod hranicou 5 bodov a to počas celého roka.

 

Po 30 bodov do súťaže Agentúra roka získavajú agentúry:

MADE BY VACULIK

Istropolitana Ogilvy (30x4=120 bodov)

Lowe GGK

MUW SAATCHI&SAATCHI
 

 

Pozrite si práce, ktoré získali počas roka 5 a viac bodov a víťazov v jednotlivých kategóriách:

Názov práce (agentúra), počet bodov za celý rok 
TV spoty 
Navigácia - VÚB banka (Istropolitana Ogilvy) 5,58 
Hypotéka s mimoriadnou splátkou - ČSOB (MUW Saatchi&Saatchi) 5 
Tatranec - Tatry mountain resorts  (Wiktor Leo Burnett) 5,29 
Nemusíte čítať všetko - Ecopress (Lowe GGK) 5,5 
Pán telky - Archív - Orange Slovensko (Wiktor Leo Burnett) 5,33 
Poznámka: porota nevybrala najlepšiu prácu 

 

Radio spoty

 
Hamlet dnes nebude - Pub Res (MADE BY VACULIK) - víťaz 7 
  
  
Print 

Gratulujeme víťazom Tour de France - Heineken (Istropolitana Ogilvy) - víťaz 6,63

Lego Technic - Lego Trading (Jandl) 6,55

 

 

Gaborikovo klbko šťastia - Orange Slovensko (Wiktor Leo Burnett) 5 
Cyber Boyz (Istropolitana Ogilvy self promo) 5,84 
Nemusíte čitať všetko - Ecopress (Lowe GGK) 5,78 
Poistenie domácností ProDomo - Komunálna poisťovňa (MUW Saatchi&Saatchi) 6,17 
Chýba nám art director - (Triad Advertising - selfpromo) 5,43 
Spoznáme vás po hlase - Tatra banka (MADE BY VACULIK) 5,07 
  
  
OOH 
Nemusíte čítať všetko - Ecopress (LOWE GGK) - víťaz 5,78

Hamlet dnes nebude - PubRes (MADE BY VACULIK) 5,41

 

 

  
Zlatý Bažant Nealko - Heineken Slovensko (Istropolitana Ogilvy) 5,13 
Viac miesta pre deti - Nadácia pre deti Slovenska (Jandl) 5,1 
Modrý Kohútik - Baliarne obchodu Poprad (Komplot Advertising) 5,1 
Spoznáme vás po hlase - Tatra banka (MADE BY VACULIK) 5,11 
  
New media 
Foto roka -VÚB banka (Istropolitana Ogilvy) - víťaz 5,08 
  
Online 

Peter Sagan parking – Citroën (Istropolitana Ogilvy) - víťaz 6,89

Kredenc - Slovenská sporiteľňa  (Core4) 5,76

 

 

PF2013 - Aby hviezdy internetu stáli pri vás (MUW Digital) 5,71 
Animovaný film - Slovnaft (Respect APP) 5,48 
Dovolenka v Zaraguze (Zaraguza Digital) 5,48 
Počasie máte vždy so sebou - Orange Slovensko (Core4) 5,10 
Veľký Tresko - Ryba Košice (MUW Saatchi&Saatchi / MUW;Digital) 6,14 
Beacon web – Core4 nový web (Core4) 5,82 
Bohatšie Slovensko – Iness o.z. (Mayer/McCann Erickson) 5,19 
Bazár nápadov – Respect APP (Respect APP) 5,11 
  
  
  
PR 
Peter Sagan parking – Citroën (Istropolitana Ogilvy) - víťaz 9,00 
Bohatšie Slovensko – Iness o.z. (Mayer/McCann Erickson) 5,72 
Dobrovoľní darcovia orgánov – Bratislavské dobrovoľnícke centrum (Triad Advertising) 5,75 
  
Event&SalesPromo 
Veľký Tresko na Pohode – Ryba Košice (MUW Saatchi & Saatchi) - víťaz 5,81 

 

Podľa nových pravidiel, ktoré Stratégie v najbližších dňoch predstavia, sa bude konať Hodnotenie Stratégií v období od novembra do novembra (resp. od EFFIE po EFFIE). Nové pravidlá ako aj systém prihlasovania predstavíme čoskoro.

 

 

Zdroj: er.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 15:31