StoryEditor

Najsledovanejšie reklamy za posledný rok. Nechutná reklama valcuje Youtube

17.06.2016, 11:27
Youtube vytvoril rebríček najsledovanejších reklám za posledný rok od Cannes po Cannes. Je v nich aj reklama na Skittles, kde dievča zje kiahne kamošovi z tváre.

Vonku je najnovší rebríček Youtube Ads Leaderboard Cannes 2016, ktorý uvádza desať reklám, ktoré boli najsledovanejšie v období, keď skončil minuloročný festival Cannes Lions až po teraz, kedy začína jeho ďalší ročník (18 - 25. júna). Podmienkou je, aby vybrané reklamy sledovali ľudia určitý čas (watch time), určitý počet vzhliadnutí a tiež kombinácia organických a platených videní. Youtube pri rebríčku dohliada aj na to, aby sa jedna značka nachádzala v rebríčku maximálne jeden krát. 

Týchto 10 desať reklám malo dokopy 403 miliónov videní a ľudia ich sledovaním strávili vyše 6 miliónov hodín.

1. Nasledovanejšou bola reklama pre mobilnú hru Clash of Clans, ktorú vyrába firma Supercell, reklamu si vytvorili inhouse. Zdá sa, že to vedia robiť, alebo je iba hra tak obľúbená?

 

2. Pri najmenšom nechutná reklama, v ktorej sa jedia kiahne priamo z tváre. 

 

3. Adidas sa pýši reklamou, v ktorej najal hneď šesť futbalových hviezd. Priečku v rebríčku si zaslúži minimálne pre exekúciu spotu. 

 

4. A ľudia vydržali pozerať aj oficiálne predstavenie nových Samsung telefónov. 

 

5. Always Like a Girl od P&G netreba zvlášť predstavovať a ani dôvod, prečo sa dostala reklama do rebríčka. 

 

6. A medzi najsledovanejšie reklame sa dostala aj tá od Duracellu. Zjavne Star Wars funguje. 

 

7. A zdá, že aj Mimóni. 

 

8. Takto to vyzerá, keď kamoši užívajú pohodu doma a preruší ich niekto, koho by nečakali. 

 

9. Známa kampaň od Hyundai, na začiatku ktorej môžete len tipovať, na čo asi bude. 

 

10. Pokémon oslavoval 20 rokov silnou reklamou. 

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 06:04