Pod rúškom tmy prichádzate do baru, pri vchode vás víta skupinka mladých v dobrej nálade, vchádzate do baru a barman zahajuje váš nový príbeh horúcej noci. Takto vyzerá nová kampaň Nicolaus Extra Jemnej Vodky. Od SCR.
"Išlo nám o to posunúť vnímanie značky bližšie k prémiovosti a pritom zachovať cenovú dostupnosť," povedala o cieli kampane Lucia Grancová, Client Service Director agentúry SCR.
Kampaň rozpoznáte podľa ikonického neonového nápisu Otvor príbeh a tiež podľa split screenu, ktorý má dať spotu atmosféru hudobných videoklipov.
Vizitka kampane:
Creative Director: Patrik Kmeč
Client Service Director: Lucia Grancová
Art Director: Tomáš Makovický, Michal Gabriž
Copywriter: Igor Petrikovič
Account manager: Jana Botková
Produkcia: Leopard Production
Réžia: Max Turek
Zdroj: Erika Brindzová