StoryEditor

Nová kampaň Becherovky prináša viac vášne a radosti

01.12.2015, 09:20
Becherovka dnes spúšťa novú kampaň, osloviť chce mladých nezávislých a sebavedomých ľudí. Pozrite si TV spot.

Na Slovensku prémiovo airovaným televíznym spotom odštartuje Becherovka 1.decembra svoju novú komunikačnú platformu #4everJan. Ústredný headline „Čím viac vášne, tým viac radosti“ má priviesť späť k životu vášeň a radosť Jana Bechera, autora legendárnej zelenej fľaše.

Kampaň #4ever Jan cieli najmä na sebavedomých ľudí, ktorí však majú rešpekt k minulosti a k starým dobrým veciam. „Chceme ukázať, že Becherovka Original je výsledkom vášne človeka, ktorý je dnešným mladým ľuďom vlastne veľmi podobný a môže byť pre nich aj dnes, po viac ako 200 rokoch, inšpiráciou,“ objasňuje novú stratégiu Jiří Vladík, Marketing Manager Becherovka Original pre Českú republiku. Hlavný koncept sa zameriava na vášeň a radosť Jana Bechera, autora ikonickej fľaše.

„Nový TV spot Becherovky je výsledkom úzkej spolupráce českého a slovenského tímu, k nemu je však pripravená aj komplexná 360° - už čisto lokálna - komunikácia zameriavajúca sa na celkové zvýšenie vizibility, atraktivity a  awareness značky na slovenskom trhu v roku 2016,“ dopĺňa Zuzana Benková, brand manažérka Becherovky pre Slovensko: „Práve ňou chceme osloviť mladých nezávislých ľudí s vlastným názorom.“

Príbeh TV spotu sa odohráva v alchymistickom laboratóriu mladého Jana Bechera, ktorého múza mu pomôže navrhnúť dnes už legendárnu zelenú fľašu Becherovky. Hlavnými tvárami kampane sú anglickí herci Lewis Kirk a Katie Clarkson-Hill. Samotné natáčanie prebiehalo vo verejnosti neprístupnej oranžérii francúzskeho parku na zámku Dobříš v Českej republike. Nový spot bude na Slovensku nasadený v TV Markíza Group, aj JOJ Group od 1.decembra 2015. Bežať bude počas celého decembra, v novom roku aj vo februári a marci.


Kampaň bude dlhodobá a prvok vášne a nadšenia bude aj naďalej pre spotrebiteľov jej ústredným odkazom. Primárne sa fokusuje na online a On-trade, teda 2 nosné a najrelevantnejšie komunikačné kanály na omladenie cieľovej skupiny. Zároveň pobeží aj podpora v PR a Off-trade. Značka tiež zamieri do komunít a organicky sa objaví na pop-up eventoch alebo napríklad aj medzi elektroswingovou komunitou. Na výrobe TV spotu sa kreatívne podieľali agentúry Havas Worldwide Prague a Dream studios, o lokálne rozšírenie sa na Slovensku postarala agentúra Triad Advertising, primárne aktiváciou v digitále a s presahom do kanálov On aj Off-Trade.

 

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

 

 

 

 

 

Zdroj: kh

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 12:35