Zlatý Bažant prichádza s novou reklamnou kampaňou. Po siedmich rokoch značka vymenila svoju dvornú agentúru - Istropolitana Ogilvy za Wiktor Leo Burnett.
Práve WLB sa bude odteraz starať o kreativitu jednej z najznámejších pivných značiek. A tu je prvý výsledok. V novej kampani Zlatý Bažant stavia na tradicii a domácej originalite, vrátiť sa chce k pôvodu piva a k hurbanovskému pivovaru, kde to všetko začalo. Zároveň však zachováva jazyk typický pre dnešných mladých. Aj preto sa v kampani Zlatý Bažant prirovnáva k start upu. Nový televízny spot nesie odkaz: „Aj v malej krajine sa dajú robiť veľké veci“.
S novou komunikáciou Zlatý Bažant uvádza aj svoj nový slogan „Na zdravie, Slovensko!“. Vystrieda tak známy slogan „Svetové slovenské pivo“ od Istropolitana Ogilvy alebo ešte predtým slogan "To najlepšie, čo doma máme“ od Creative Department.
„Náš nový slogan je v podstate tradičným prípitkom pre všetkých Slovákov s najobľúbenejším slovenským pivom Zlatý Bažant. Je jednoduchý, výstižný a najmä autentický," vysvetľuje Ronald Lupták, Group Brand Manager pre prémiové značky spoločnosti HEINEKEN Slovensko.
Ktorá verzia sa vám páči viac?
Zdroj: eb.