StoryEditor

Nové MINI trčí ako 3D model z billboardov

14.04.2014, 17:57
Outdoorovú kampaň pre BMW Group Slovakia zrealizovala Keis Media Bratislava.

Od marca sú v Bratislave na bigboardoch nainštalované vizuály nového MINI so špeciálnymi 3D nadstavbami, ktoré sú vernou kópiou prednej časti auta. Outdoorovú kampaň vrátane 3D nadstavieb zrealizovala spoločnosť Keis Media Bratislava pre spoločnosť BMW Group Slovakia k uvedeniu nového modelu na trh.

Nadrozmerný model auta je vyrobený z polystyrénu a v noci svieti vďaka LED osvetleniu. "Keis Media dokáže zrealizovať výrobu a inštaláciu 3D modelov podľa akýchkoľvek požiadaviek klienta. Modely môžu byť v ľubovoľnej veľkosti, ich využitie je prakticky neobmedzené, je možné ich umiestniť nielen na reklamné panely a fasády budov, ale aj zavesiť ich pod strop v obchodných centrách, letiskách. Zároveň ich je možné použiť ako samostatný atypický nosič v exteriéri alebo interiéri. Modely sú tvarovo identické s originálom, vďaka povrchovej úprave lakovaním alebo polepom fólie je vzhľad každého  modelu exkluzívny," povedal konateľ spoločnosti Igor Slanina. Keis Media Bratislava je reklamnou a produkčnou spoločnosťou, ktorú tvoria bývalí zamestnanci a zakladatelia Akzent Medie.

 

Do konca apríla je naplánovaná OOH kampaň s vizuálmi na 10 autobusoch a 5 bigboardoch v Bratislave. Outdoorovú reklamu doplnil začiatkom apríla kinospot v sieti Cinema City Bratislava (video pod správou). Hlavnou postavou kampane je okrem nového modelu MINI aj bulldog Spike. V ďalšej fáze bude kampaň podporená online reklamou.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Bn5kuddRho4

Zdroj: Miroslava Klempová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 02:45