StoryEditor

Obscénnemu Putinovi vyfúklo titulku knihy prasa

09.09.2014, 08:00
Svetová súťaž reklamy dala na titulku prestížnej ročenky namiesto Putina či iných politikov prasiatko.

Prestížna súťaž reklamy Epica Awards práve v týchto dňoch vydala knižne to najkreatívnejšie, čo vo svete reklamy za minulý rok vzniklo.

Do knihy sa dostala aj reklama Reportérov bez hraníc, v ktorej Silvio Berlusconi, Bashar al-Assad alebo Vladimir Putin naznačujú, čo si asi myslia o Svetovom dni slobody tlače. Autori kampane im prirobili zdvihnutý prostredník a heslo "Žiadna sloboda informácií, žiaden hlas opozície".

Na to, aby sa Putin a spol. dostali na titulku, to však nestačilo. Autori publikácie Epica Book, ktorú budú mať na stole v stovkách najväčších reklamných agentúr sveta, sa nakoniec rozhodli, že titulka bude vyzerať takto:

Titulku si vyslúžila kampaň na čistiaci prostriedok Sunlight od Unileveru, ktorú vytvorila agentúra Lowe Thajsko a na minuloročnej Epica Awards dostala striebro. Takto vyzerala:

A čo sa ešte do knihy Epica Book 27 dostalo? Sú v nej všetky reklamy, ktoré na minulom ročníku svetovej reklamnej súťaže Epica Awards dostali zlato, striebro, bronz alebo finalisti s vysokým skóre. V kategórii Verejný záujem aj toto:

Kampaň "Deň slobody tlače" pre Reportérov bez hraníc od agentúry BETC Paríž, finalista na poslednej Epica Awards.

Kampaň "Pivná samovražda" pre Don’t Drive Drunk Foundation od The Leo Burnett Group Thailand. Vyhrala zlato.

Kampaň "Dych" pre FNSF od agentúry w&cie. V tejto kategórii získala striebro.

Kampaň "Hlúpe spôsoby, ako zomrieť" pre Metro Trains od austrálskej pobočky agentúry McCann. V tejto kategórii získala striebro.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 19:13