StoryEditor

Oknoplast má novú agentúru. Chce zbúrať mýtus, že čo je poľské, to je nekvalitné

21.08.2015, 09:28
Pomôcť v tom mu má agentúra Elite Solutions. Vybral si ju na online komunikáciu.

Spoločnosť Oknoplast tendrovala reklamnú agentúru. Marketingovo-komunikačné služby pre slovenský a český trh jej zastreší Elite Solutions. Spolupráca prebieha od apríla 2015, jej prvé výsledky by mali byť známe koncom leta. Oknoplast sa chce predstaviť v novom šate - zbúrať chce stereotypy o Poľsku a ich nekvalitných výrobkoch.

"Hlavne budeme bojovať so stereotypmi, ktorých je vzhľadom na rôzne poľské aféry neúrekom. Oknoplast ale produkuje len tú najvyššiu kvalitu výrobkov  a na spoluprácu sa veľmi tešíme", hovorí Marián Hlinka, Senior account manager & Teamleader z Elite Solutions.

Marketing pre Slovensko, Česko a Maďarsko má v Oknoplaste na starosti Ján Mačala, Marketing Communication Specialist, ktorý bol zodpovedný aj za výberové konanie na novú agentúru: "Marketingová komunikácia je pre nás veľmi dôležitá a preto sme venovali výberu agentúry pre slovenský trh dostatok času. V Elite sme našli presne to, čo hľadáme. Okrem profesionality a vysokej kvality práce sme si pri výbere agentúry dali záležať aj na ľudskej stránke. V tomto smere sme si s Elite veľmi rýchlo sadli. Páči sa nám ich vízia, orientácia na výsledky a prístup ku komunikácii značky a jej produktov." 

Firma Oknoplast patrí medzi dodávateľov plastových okien, v Európe má viac ako 2 100 predajní.

 

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. máj 2024 14:28