Spoločnosť Oknoplast tendrovala reklamnú agentúru. Marketingovo-komunikačné služby pre slovenský a český trh jej zastreší Elite Solutions. Spolupráca prebieha od apríla 2015, jej prvé výsledky by mali byť známe koncom leta. Oknoplast sa chce predstaviť v novom šate - zbúrať chce stereotypy o Poľsku a ich nekvalitných výrobkoch.
"Hlavne budeme bojovať so stereotypmi, ktorých je vzhľadom na rôzne poľské aféry neúrekom. Oknoplast ale produkuje len tú najvyššiu kvalitu výrobkov a na spoluprácu sa veľmi tešíme", hovorí Marián Hlinka, Senior account manager & Teamleader z Elite Solutions.
Marketing pre Slovensko, Česko a Maďarsko má v Oknoplaste na starosti Ján Mačala, Marketing Communication Specialist, ktorý bol zodpovedný aj za výberové konanie na novú agentúru: "Marketingová komunikácia je pre nás veľmi dôležitá a preto sme venovali výberu agentúry pre slovenský trh dostatok času. V Elite sme našli presne to, čo hľadáme. Okrem profesionality a vysokej kvality práce sme si pri výbere agentúry dali záležať aj na ľudskej stránke. V tomto smere sme si s Elite veľmi rýchlo sadli. Páči sa nám ich vízia, orientácia na výsledky a prístup ku komunikácii značky a jej produktov."
Firma Oknoplast patrí medzi dodávateľov plastových okien, v Európe má viac ako 2 100 predajní.
Zdroj: Erika Brindzová