StoryEditor

Toto je 10 najlepších slovenských reklám v novom roku

20.01.2015, 14:00
Podľa poroty Hodnotenia Stratégií najlepšie reklamy sa tento rok podarili WLB, Zaraguze, Triad, Istropolitane Ogilvy a Effectivity Powered by Publicis.

Podľa poroty Hodnotenia Stratégií najlepšie reklamy sa tento rok podarili WLB, Zaraguze, Triad, Istropolitane Ogilvy, Effectivity Powered by Publicis, 2create, PublicPlus, BRAND Advertising

Vybraní kreatívni riaditelia, copywriteri - ľudia, ktorí tvoria slovenskú reklamu a zadávatelia sa tento mesiac stretli, aby spoločne zhodnotili a vybrali to najlepšie, čo sa v úvode roku 2015 podarilo reklamným agentúram vyprodukovať. Pozrite si, ktoré práce považujú za najlepšie kreatívci a ktoré zadávatelia.

 

Výber podľa kreatívcov:

1.

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Klient: Orange Slovensko

Názov: Kanadské žartíky

 

2.

Agentúra: Zaraguza

Klient: Kníhkupectvo Martinus

Názov: Zázračný telefón PF 2015

 

3.

Agentúra: Zaraguza

Klient: self-promo

Názov: Offline rukavice

 

4.

Agentúra: PublicPlus

Klient: Jungheinrich Slovensko

Názov: Aby sa váš budúci rok skladal len zo samých úspechov!

 

 

5.

Agentúra: BRAND Advertising

Klient: Orange Slovensko

Názov: Orange low tech cup

 

 

6.

Agentúra: Triad Advertising

Klient: self-promo PF

Názov: Neskutočná PF

 

7.

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Klient: Festival Bažant Pohoda

Názov: Bažant Pohoda

8.

Agentúra: Istropolitana Ogilvy

Klient: Slovnaft

Názov: Čo vyrábame v Slovnafte?

 

9.

Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS

Klient: Eduscho

Názov: Obrazy maľované kávou

10.

Agentúra: Triad Advertising

Klient: ČSOB

Názov: Platiť sa oplatí

 

Výber podľa zadávateľov:

1.

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Klient: Orange Slovensko

Názov: Kanadské žartíky

 

2.

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Klient: Orange Slovensko

Názov: Orange Vianoce - Zima na saniach

3.

Agentúra: 2create

Klient: self-promo

Názov: Vianočný ONline / OFFline prepínač - PF 2015

 

4.

Agentúra: Istropolitana Ogilvy

Klient: Slovnaft

Názov: Čo vyrábame v Slovnafte?

5.

Agentúra: Brand Advertising

Klient: self-promo

Názov: PF Brand Advertising

6..

Agentúra: Zaraguza

Klient: Kníhkupectvo Martinus

Názov: Zázračný telefón PF 2015

 

7.

Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS

Klient: Eduscho

Názov: Obrazy maľované kávou

(Pozn. red. – práca vznikla ešte v roku 2014, prihlásená bola do súťaže Hodnotenie Stratégií až v roku 2015)

 

8.

Agentúra: Zaraguza

Klient: self-promo

Názov: Offline rukavice

9.

Agentúra: Triad Advertising

Klient: self-promo PF

Názov: Neskutočná PF

 

10.

Agentúra: BRAND Advertising

Klient: Orange Slovensko

Názov: Orange low tech cup

 

Aj tento mesiac mali sami porotcovia rozdielne názory na samotné práce. Výrazne veľký rozdiel v bodovaní oproti iným porotcom mal Peter Kačenka, kreatívny riaditeľ z Wiktor Leo Burnett a to na prácu od MARK BBDO, Letokruhy

Ostatní porotcovia udelili práci 3.66 bodov, Peter Kačenka 1. Pýtali sme sa na názor:

"Môj pohľad na tento print je určite zaujatý. Priznávam to. Takýto obrázok je jeden z mnohých, ktoré tvoria základnú databázu korporátnej identity Leo Burnett.Rozumiem posolstvu a aj vizuálnej metafore, takže na škále 7+ by to bolo niekde naúrovni 3-4. Nejako mi to však nesedí so značkou BBDO."

 

Ako presne jednotliví porotcovia bodovali práce, si môžete pozrieť vo výsledkoch Hodnotenia Stratégií spolu s ich komentármi, alebo v najnovšom printovom vydaní Stratégií, kde okrem iného nájdete aj súboj dvoch protistrán – tento mesiac Marcela Divičanová z Hyundai Motor Slovakia a Peter Kačenka z Wiktor Leo Burnett. 

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 01:48