StoryEditor

Pernod Ricard tendruje digitálky i mediálky

21.08.2012, 13:29

V tendri pre digitálky sú dve agentúry, pre mediálky tri.

Francúzsky koncern Pernod Ricard vyhlásil výberové konanie na digitálne agentúry. Pre Stratégie potvrdila Veronika Wimmerová, marketing manager, Pernod Ricard, informáciu, že v tendri sa nachádzajú dve slovenské digitálne agentúry. Víťazná agentúra by mala zastrešiť komunikáciu v online médiách na nasledujúci rok 2013, pričom pod sebou bude mať celé produktové portfólio spoločnosti. Výsledky by mali byť známe približne o mesiac.

Wimmerová tiež potvrdila, že v procese je aj tender na mediálne agentúry, ktorého sa zúčastnili tri slovenské mediálky. Dôraz bude klient dbať na to, aby mediálka nezastupovala iného klienta zo segmentu. Ako garanta, ktorý má zastrešiť celý výberový proces a jeho regulérne plnenie si klient prizval konzultačnú spoločnosť Media Strategy. O konečnom rozhodnutí v tomto prípade bude jasné na konci októbra.

 

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
09. máj 2024 01:20