Pozrite si sériu spotov.
Spoločnosť Pivovary Topvar pokračuje v kampani pre značku Pilsner Urquell. V kampani komunikuje, prečo pivo chutí rovnako už 173 rokov.
Ako informovala agentúra Media Central, pivná značka spolu s Triad Advertising vytvorila šesť spotov, ktoré môžete vidieť na youtube alebo Facebooku. V spotoch sa napríklad dozviete, ako pivo dozrieva v dubových sudoch. Spoty tak prevedú cez tajomstvo výroby piva a vysvetľujú, prečo má pivo nezmenenú chuť už od roku 1842, kedy ho prvýkrát uvaril Josef Groll - prvý sládok plzenského pivovaru.
Vizitka kampane:
Názov kampane: Pilsner Urquell Image Campaign
Klient: Pivovary Topvar a.s., Plzeňský Prazdroj
Reklamná agentúra: Triad advertising
Creative Director: Jaro Zacko
Art Director: Lukáš Dubay
Strategy Director: Adam Špina
Copywriter: Matouš Fridrich, Pavel Přibyl
Account Manager: Ondřej Peša
Použité Médiá: Facebook, Youtube
Produkcia: NOMAD films
Režisér: Marek Partyš
Zdroj: Erika Brindzová