StoryEditor

Pilsner Urquell má nové spoty. Vysvetľuje, prečo chutí rovnako vyše 170 rokov

26.08.2015, 11:35

Pozrite si sériu spotov.

Spoločnosť Pivovary Topvar pokračuje v kampani pre značku Pilsner Urquell. V kampani komunikuje, prečo pivo chutí rovnako už 173 rokov. 

Ako informovala agentúra Media Central, pivná značka spolu s Triad Advertising vytvorila šesť spotov, ktoré môžete vidieť na youtube alebo Facebooku. V spotoch sa napríklad dozviete, ako pivo dozrieva v dubových sudoch. Spoty tak prevedú cez tajomstvo výroby piva a vysvetľujú, prečo má pivo nezmenenú chuť už od roku 1842, kedy ho prvýkrát uvaril Josef Groll - prvý sládok plzenského pivovaru. 

Vizitka kampane:

Názov kampane: Pilsner Urquell Image Campaign

Klient: Pivovary Topvar a.s., Plzeňský Prazdroj

Reklamná agentúra: Triad advertising
Creative Director: Jaro Zacko

Art Director: Lukáš Dubay

Strategy Director: Adam Špina
Copywriter: Matouš Fridrich, Pavel Přibyl
Account Manager: Ondřej Peša
Použité Médiá: Facebook, Youtube
Produkcia: NOMAD films
Režisér: Marek Partyš

 

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 20:10