StoryEditor

Pozrite si, ktoré reklamy bánk sú najlepšie

25.05.2016, 12:25
Tu sú výsledky prvého štvrťroka 2016 podľa prieskumu GfK Slovakia.

Spoločnosť GfK Slovakia kontinuálne monitoruje reklamné kampane na bankovom trhu. Ako vyplýva z jej prieskumu GfK ATS® - Advertising Tracking System, v prvom štvrťroku 2016 bolo do vysielania nasadených 22 kampaní od 12 bánk. 

Z prieskumu:

·        V prvom štvrťroku majú najlepšie kampane VÚB banka a Poštová banka.

·        Najviditeľnejšie v prvom štvrťroku tohto roka boli reklamné kampane VÚB banky - Hypotéka s príspevkom (rybka v akváriu), za ktorou nasledovala Odmena za vernosť.

·        Jasným lídrom v spontánnej znalosti je VÚB banka, ktorej reklamnú kampaň s Petrou Polnišovou a rybkou v akváriu si vybavilo  20 percent ľudí.

·        Kampaň Výpredaj pôžičiek od Poštovej banky dokázalo najviac ľudí správne priradiť k značke - až 98 percent cieľovej skupiny, ktorí videli túto reklamu, správne identifikovali Poštovú banku. Kampani Poštovej banky sa tiež najlepšie podarilo odkomunikovať aj posolstvo reklamy, ktoré správne identifikovalo až 70 percent.

„Naša spoločnosť GfK už desiaty rok pravidelne každý mesiac monitoruje efektivitu televíznej reklamy bánk a ponuky ich produktov a služieb. Vďaka tomuto kontinuálnemu prieskumu GfK Banking ATS máme prehľad o reklamách, produktoch a pozícii značiek bánk na slovenskom trhu. Tieto jedinečné dáta sú k dispozícii každý mesiac ako voľnopredajná štúdia s týždenným reportingom, ktorý využíva moderný interaktívny online portál,“ približuje Július Filo, Sector Leader Financial Services a Technology, GfK Slovakia.

GfK ATS® - Advertising Tracking System je reprezentatívny prieskum, realizovaný online dopytovaním na populácii SR vo veku 18-55 rokov v prvom kvartáli roku 2016

 

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 09:52