Kým pred rokom putoval bronz do Jandl-u aj TRIAD Advertising, tentoraz sa reklamný festival PIAF pre slovenské agentúry skončil neúspechom: nezískali ani jedno ocenenie. Výsledky vyhlásili včera v Národnej galérii v Prahe.
Šancu mali tento rok agentúry Effectivity powered by Publicis a Jandl, ktoré sa dostali na shortlist v kategórii Flash impact. S cenou však napokon neodišli.
Bodovali aspoň české pobočky našich agentúr - pražská Zaraguza a TRIAD Advertising. Zaraguza si odniesla zlato v kategórii Brilantné prevedenie za prácu Heineken City Symphony pre klienta Heineken. Český TRIAD tiež bodoval s "pivom": bronz sa mu ušiel v špeciálnej kategórii Najlepšia reklama na pivo. Zaslúžil sa o to prácou #WeWantGold: The Home Ice (Made of Pilsner) pre Pilsner Urquell. Creative Directorom tejto kampane bol Jaro Zacko.
Čo sa týka slovenských nádejí, agentúra Effectivity mala na PIAF-e Bronzovým klincom ocenenú prácu „Prírodu nezrežírujete“ pre Ekotopfilm. Viac o kampani a vizitku tvorcov nájdete tu.
Jandl sa dostal na shortlist s prácou Match girl pre klienta Sulinka. Vizitka tu.
Kto slovenské agentúry napokon porazil? V kategórii Flash impact sa rozdali štyri bronzy, získali ich tieto práce:
"Choosing the right mattress takes time" od agentúry Kaspen/Jung von Matt, a.s. pre klienta IKEA (Česko)
"Vesuvius by electrobike" od agentúry WMC Praha pre klienta Pražská energetika (Česko)
"Alps by electrobike" od agentúry WMC Praha pre klienta Pražská energetika (Česko)
"Instagram Provocation" od agentúry BBDO Russia Group pre klienta Mobile TeleSystems
Kompletné výsledky PIAF 2015 nájdete na webe piaf.cz.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: Ivan Krasko