Rajec dnes prichádza s letnou kampaňou. Tá sa tradične odohráva v čistej prírody a s lesnými obyvateľmi Rajeckej doliny. No tentokrát hovorí, čo sa v doline odohráva v noci. Sprievodcom po svete rajeckých byliniek bude po prvý raz svetluška.
Svetlušky postupne predstavujú obľúbené bylinky ako materina dúška či púpava. Na záver odhalia aj tohtoročnú novinku z portfólia ochutených pramenitých vôd, Rajec Bylinka Bazový kvet.
„Subbrand Rajec Bylinka sme sa rozhodli nadlinkovo podporiť po viac než šiestich rokoch. Aktuálny komunikačný koncept nadväzuje na jarnú kampaň – a kým nás pri pramenitej vode krásami Rajeckej doliny sprevádzal medveď, svetom a kúzlami byliniek nás tentoraz prevedú svetlušky“, hovorí Senior Brand Manager značky Rajec, Pavol Chalupka.
Za prípravou TV spotu stojí agentúra Kaspen/Jung von Matt, ktorá okrem hlavnej hrdinky príbehu – svetlušky – prišla aj s exekučným nápadom zasadiť príbeh do nočnej atmosféry. „Podľa slovenských povier práve v noci bylinky odhaľujú svoje kúzla“, dodáva Pavol Chalupka. Za kúzelnou atmosférou letného TV spotu sa skrýva rukopis režisérky Jasminy Blazević, pre ktorú to predstavuje už opakovanú spoluprácu na kampaniach pre Rajec, uvádza Rajec v tlačovej správe.
VIZITKA KAMPANE:
Produkt: Rajec Bylinka Bazový kvet
Klient: Kofola a.s.
Agentúra: Kaspen/Jung von Matt
Creative director: Lester Tuller
Art director: Jaroslav Mašek
Copywriter: Helena Johnston
Account manager: Markéta Freiwilligová
Produkcia: Bistro Films
Réžia: Jasmina Blazevic´
Kamera: Klaus Fuxjager
Senior Brand Manager: Pavol Chalupka
Brand Manager: Katarína Pereszlényiová
Zdroj: red.