HNonline Evita Dia eRUN.sk Mediweb MAFRA Slovakia Predplatné Inzercia + viac
Strategie.sk
Strategie na Facebooku Strategie na Twitteri Strategie na LinkedIn

Rajo má novú kampaň. Stať sa má z neho lovebrand

Novú kampaň pripravuje Triad.
Zdroj: 
red.
A A A

Rajo spustil novú reklamnú kampaň. V novom spote vidíme ľudí, ktorí si svojej každodenné činnosti nevedia predstaviť bez Acidka. V pozadí spotu počuť príznačne pieseň od Pavla Haberu Držím ti miesto. A presne o to aj v spote ide. Každý z účinkujúcich má pre svoje Acidko jasné miesto. 

Vzniku kampane predchádzalo viackolové výberové konanie, v ktorom zvíťazila agentúra TRIAD Advertising. Tá doteraz spolupracovala so spoločnosťou Rajo predovšetkým v oblasti digitálnej komunikácie. Predtým sa o Rajo starala agentúra Mark BBDO.

Okrem TV spotu je súčasťou kampane aj komunikácia v online prostredí a na mieste predaja. O novom koncepte hovorí Zuzana Stanová, členka predstavenstva pre obchod a marketing, Rajo: Pri zadávaní nového komunikačného konceptu pre Acidko sme mali dva hlavné ciele: vytvoriť komunikačný koncept, ktorý nám pomôže z Acidka vybudovať lovebrand, ktorým si zaslúži byť; a zároveň koncept dostatočne silný na to, aby sme ho vedeli využiť dlhodobo a neustále prichádzať s jeho novými obmenami. Preto si nás TRIAD s ich „Miestom pre Acidko“ jednoznačne získal a v pre-testoch nám to potvrdili aj samotní spotrebitelia. „Miesto pre Acidko“ má pre nás nielen skvelý insight a prepojenie so značkou, ale aj ten správny emocionálny náboj a potenciál do budúcna. Preto verím, že postupne sa nám podarí vytvoriť miesto pre Acidko v srdci každého spotrebiteľa."

Triad pripraví pre Rajo kampaň od TV spotu, cez online a instore nosiče.