HNonline Evita Dia eRUN.sk Mediweb MAFRA Slovakia Predplatné Inzercia + viac
Strategie.sk
Strategie na Facebooku Strategie na Twitteri Strategie na LinkedIn

Referendum bude mať aj antikampaň »Zostať doma 7. 2. nie je hriech«

Antikampaň využije citáty z Biblie. Bude stáť 50 tisíc eur a zaplatí ju Juraj Miškov.
Zdroj: 
TASR, red
A A A

Blížiace sa referendum bude mať aj antikampaň. Chce ľuďom pripomínať, že neúčasť na referende "nie je hriech". Stojí za ňou politická strana, vznikajúca Slovenská občianska koalícia.

SKOK bude v kampani pripomínať citáty z Biblie - vybrali si citát z Evanjelia podľa Matúša "Nesúďte, aby ste neboli súdení", citát z Evanjelia podľa Marka "Milovať budeš blížneho ako seba samého" a do tretice skrátený citát z prvého Jánovho listu "Boh je láska". Citáty sa objavia na bilbordoch a rôznych tlačovinách.

Kampaň financuje z vlastných peňazí zakladateľ SKOK-u Juraj Miškov, ktorý do nej vložil 50 000 eur.

Kampaň s opačným posolstvom - v prospech referenda - má Aliancie za rodinu. Jej spot odmietla vysielať Markíza, Joj aj RTVS, ale napokon sa dostanú aj na televízne obrazovky. Vysielať ju bude TV Lux. Reklama Aliancie za rodinu s protihomosexuálnym obsahom sa už dostala na internet. "A kde je mama?"pýta sa v spote dieťa určené na adopciu, keď uvidí homosexuálny pár. Následne voiceover povie: "Deti v tom majú jasno." Viac informácií a spot.

 

Vizuály billboardov "Zostať doma 7. 2. nie je hriech"
(zdroj: Facebook SKOK-u)